Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilstein sprint iskarit vakioalustaan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • K.H.M
    Bimmer Rookie
    • Nov 2004
    • 159
    • Kuopio-Iisalmi

Bilstein sprint iskarit vakioalustaan

Eli onko haittaa jos laitan nuo madallettuun alustaan tarkoitetut bilstein sprint iskarit E36 coupen keulalle missä on vakio jouset. Hajoaako nuo iskarit kun ei ole madallettu alusta.

Vai kannattaako laittaa sportit. Saisin halvemmalla nuo sprintit kuin sportit joten kiinnostaisi noiden kestävyys.

Eikös printit ole 15mm lyhyemmällä putkella kuin sportit, mutta onko muuta eroa.
    BMW 328Ci Alpinweiß III
  • jmp2002
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 5727
    • Rovaniemi

miksi ei olisi vaihtoehtona, laittaa samalla madallusjousia, kun halpoja ovat?
    E30 325i Touring -89
    E30 325i touring -88 m50tbo
    G20 330e M-Sport -20

Comment

• BMW 325I avo
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2004
      • 832
      • Tampere

Vakiojouset ja Bilstain sprint iskarit Mitä yrität hakea tällä yhdistelmällä? Tulee vain kova-alustainen traktori.
      // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

Comment

• Max
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2003
        • 994
        • Kotona

Nuo sport iskarithan ei ole tarkoitettu mihinkään madallus hommiin, jos olen oikein ymmärtänyt, kuten sprintit... Nuo bilsteinit on kyllä melkosta jämyt ja kyl tuntee mis on kuopat No pakkelit ainaski tippuu...

Comment

• mikko
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2002
          • 1757
          • kotona

ei siellä mikään hajoa. luulis ulos joustonki riittävän, kunhan et mihkää ouninpohjaan lähde hyppyyttään

voit laittaa kummat vaan, ventilöinnit on sprint ja sport ihan samat. parempi siitä tulee ajaa ainaki verrattuna vakio lutkuihin

Comment

• NHB
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2003
            • 1120

Näin minullekkin kerrottiin maahantuojan kertoneen, Sportit ja Sprintit eroavat vain ulosjouston pituudessa. Eli voit kyllä laittaa kummatkin vakiojousien kanssa, ei vaikuta kestoon tai paljon muuhunkaan. Sporteilla saat hieman pidemmän ulosjouston ja Sprinteillä ei tarvitse tunkata autoa niin korkealle renkaita vaihtaessa.

Comment

• -santtu-
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2004
              • 260
              • Uurainen

mun vessa on kuulenmma homon hyvä ajaa,itse en sitä suuremmin enää huomaa,siellä on bilsteinin sprintti kitti kokonaisuudessaan ja vaikka ei anna periks niin ei tasan ole pintajäykkä! siella on jouset,iskarit kokonaisuudessaan ja joitakin vakaajia laitettuna..pitäis vaan saada eestä matalemmaks!

Comment

• mikko
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2002
                • 1757
                • kotona

Originally posted by hynde85
                mun vessa on kuulenmma homon hyvä ajaa,itse en sitä suuremmin enää huomaa,siellä on bilsteinin sprintti kitti kokonaisuudessaan ja vaikka ei anna periks niin ei tasan ole pintajäykkä! siella on jouset,iskarit kokonaisuudessaan ja joitakin vakaajia laitettuna..pitäis vaan saada eestä matalemmaks!
                varo ettei mee huonommaks ajaa itse jouduin nostamaan keulaa hieman että sain ajettavuutta, joskus se on pienestä kii... joillekkin on se ulkonäkö tärkeämpää

Comment

• -santtu-
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2004
                  • 260
                  • Uurainen

joo saapa nähdä miten kay ku on tulos 80/60 jouset,en etes tiedä mahtuuko pyörii 17" edes 225 takana 245..mut aina kannattaa koittaa!

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎