Originally posted by Dualfun
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Michelin Pilot Sport renkaat..??
Collapse
X
-
Minulle ei ainakaan ole mikaan ongelma myontaa, jos on tullut ostettua tuote, johon en ole tyytyvainen. Aivan varmasti kerron kaikille, joita asia kiinnostaa, etta kyseisia vehkeita ei kannata ostaa.
Mita noihin Pilot Sporteihin tulee niin kyseiset nakit tulivat kotteron mukana autoni ostaessa, joten itsella ei ollut niin sanotusti penniakaan kiinni niissa kumeissa.
Hemi on oikeassa siina, etten sekuntikelloa vastaan kaynyt millaan Alastarolla ym ajamassa ja kokeilemassa, saisinko viimeiset sekunnin kymmenykset hiottua pois noiden renkaiden avulla.
Lahinna olin tyytyvainen renkaissa siihen, etta vaikka pitaa ei loppukesasta ollut kuin se n 4mm jaljella, niin moottoritiellakaan vesisateella rapakoihin ajaessa ei renkaat yrittaneet nousta vesipatjan paalle, vaikka renkailla leveyttakin oli kohtuullisesti. Kaverillani on E39:ssa Marangonin Zetat ja jopa uutena kuulemma olivat moottoritienopeuksissa yrittaneet hiukan liitamaan lahtea rapakoihin ajettaessa. No itse en ollut ajamassa enka edes kyydissa, joten kyseista kommenttia en siis pysty todentamaan.
Tyytyvainen renkaisiin olin kylla ja pito oli mielestani todella hyva, etenkin kuivalla. Ainoa mista renkaissa en pitanyt oli vetely urissa. Mutta toisaalta tuskin tuollaisia renkaita (max nopeus 270km/h) on Suomen uraisille teille suunniteltukaan.
Muuten en ole Misukoista juurikaan pahaa kuullut, mutta voi olla etta etenkin high performance renkaissa kumi on niin pehmeaa, etta renkaat kuluvat todella nopeasti.
Toinen kaverini toi viime syksyna Saksasta VW Passatin vm2001, jonka alla olivat viela ensiasennusrenkaat. Autossa ei koskaan ollut kaytetty talvirenkaita ja eli koko matka oli ajettu yhdella rengassarjalla. Autossa oli mittarissa 90tkm (rengaskoko 205/55 R16), joten aika hyvin olivat nakit mielestani kestaneet. Toki tuossa vaiheessa pintaa ei ollut kuin ehka n 2mm.
Just my 2 cents though...
Comment
-
Comment