mite irtoo käkkäri vaijeri levyjarru paketista ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
323i käsijarru
Collapse
X
-
Originally posted by Bmw_e30mite irtoo käkkäri vaijeri levyjarru paketista ?
Rengas pois ja levy irti. Sitten käsijarruhihnat pois. Alapuolella näkyy se hihnojen levitin johon vaijeri tulee kiinni. Sitten näetkin jo miten se irroitetaan levittimestä. Kurkkaamalla jarrukilven takapuolelle, näet miten se vaijeri on siinä kiinni..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Bmw_e30ilmeisisti oli aika paha kysymys.. no mut mitenköhä saan helpoiten sit pujoteltuu vaijerin toho käkkärin kahvan luokse
Hommaa helpottaa kummasti, kun muistaa ensin ottaa sen vanhan vaijerin pois sieltä putkesta.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Vaijeri irti
Käsijarrurummun kun aukaisee (levyjarrun sisällä) niin tulee mekanismi esiin->
ota "levityskäpälä" irti ja paina tappi pois vaijerin päästä. Itse vaijeri on navassa kiinni vain painamalla, vanhuuttaan voi olla lujassa molemmista päistä korissa sekä navassa. Jos on uusi vaijeri saatavilla niin se valaisee asiaa kummasti. Tämä pätee ainakin E30 vm -87
Comment
-
-
eli tota miul o ny rumpupaska systeemi tosa omas ja tallis o toi levyjarru sydeemi.. ei miu varmaa sit ees kannata ottaa irti vaijerii tost levyjarrupaketista jos kert saa putken kautta menee hyvi
mut.. mitäs ku vaihdan ton nii tarviiko uusia napaa tai jotai ku avaa sen keskipultin rummusta vai voiko sen käyttää uusiks... toivottavast joku tajuu mitä selitän
Comment
-
Comment