mietin tuos et kärsiikö moisia mennä hiekkapuhalluttamaan hienolla hiekalla jos puhalluttaa niin meneekö ne pilalle siitä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kallistuksenvakaajan hiekkapuhallus
Collapse
X
-
Ei kannata vaan...menee jännitys teräksestä
Laita uusi vakaaja jos vanhat on ruosteessa, ostin juuri E46 compaktiin taakse oman 19mm M-teknik vakaajan ja eteen E46 M3 Avon etuvakaaja 27mm.
Hiekkapuhaltamalla menee karkaisu vakaajsta ja miksi et päivittäisi vakaajia rajummaksi eli jäykemmiksi, jos kerran hyvää teet.
Originally posted by Eltsu80 View Postmietin tuos et kärsiikö moisia mennä hiekkapuhalluttamaan hienolla hiekalla jos puhalluttaa niin meneekö ne pilalle siitä
-
-
Uni seis...
Esitäppä fakta väite esittämällesi asialle, tuo on noita Esson baarijuttuja, ottaa ja tekee ja maali päälle juttuja. Vakaajan pinta kuuluu olla sileä pinnaltaan, mieti pikkuisia hakattuja koloja mitä ne voi saada aikaan? Meltoontuminen ja mm. katkeamisen vaara eihän jossakin tarvii olla kuin pistepuikon kolo niin siitä se lähtee.
Originally posted by meteor View PostIhan hyvin voit puhaltaa, tai oikeastaan olisi parempi puhaltaa karkealla jolloin se takoo teräksen pintaa. Jos se ruosteinen vakaaja kestää vuosia siellä auton alla niin miten se hiomisen tai puhalluksen jälkeen heikkenisi. On kokemusta siviilipeleistä ja kilpureista.
Comment
-
-
Originally posted by Eltsu80 View Postmietin tuos et kärsiikö moisia mennä hiekkapuhalluttamaan hienolla hiekalla jos puhalluttaa niin meneekö ne pilalle siitä
Kierrejousetkin on siitä jänniä että että ne voi olla paljon ajettuja ja ruosteessa tmv., mutta kun mittaat jousivakion niin eipä ne oo muuttuneet löysemmiksi.
Sen sanottuani.. en oo puhaltanu enkä maalaillu harrasteautoni jousia tai vakaajia. Ei siitä o mitään hyötyä. Säästän senkin ajan ja rahan sen alustan parantamiseen.
Originally posted by 325E View PostEsitäppä fakta väite esittämällesi asialle, tuo on noita Esson baarijuttuja, ottaa ja tekee ja maali päälle juttuja. Vakaajan pinta kuuluu olla sileä pinnaltaan, mieti pikkuisia hakattuja koloja mitä ne voi saada aikaan? Meltoontuminen ja mm. katkeamisen vaara eihän jossakin tarvii olla kuin pistepuikon kolo niin siitä se lähtee.Last edited by petrolhead; 21-11-2017, 11:23.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostVittu jos sä saat 20 millisen jousiteräksen päästettyä puhallushiekalla niin oot kyllä kova tekijä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Kyllä uskaltaa.
Niitä et millään saa rikki puhallettua.
Omat E34 M5 vakaajat käytin paikallisen metallipajan singossa jossa on "pikkasen" kovempi hönkä kuin yhdessäkään koti puhalluskaapissa ja hyvä tuli.
Päälle vedettiin vielä pulverimaalaus niin kestää taas vuosikymmenet.
M5 vakaajat by Bemu Expert, on Flickr
M5 vakaaja by Bemu Expert, on Flickr
Comment
-
-
Uskotaan nyt tuolla raadilla, asia ettei muutu.
Kiitos teille ja tuon raadin vakuuttun jälkeen, vaikenen ja muutan käsitystäni ja kantaani vakaajien puhalluksen vaaroista, joita ei ole. Aina oppii kun kerran teillä on paljon vakaata kokemusta asiasta ja sitä kokemusta ei voita mikään sanoi Einsteinikin.
Originally posted by Spetke View PostKyllä uskaltaa.
Niitä et millään saa rikki puhallettua.
Omat E34 M5 vakaajat käytin paikallisen metallipajan singossa jossa on "pikkasen" kovempi hönkä kuin yhdessäkään koti puhalluskaapissa ja hyvä tuli.
Päälle vedettiin vielä pulverimaalaus niin kestää taas vuosikymmenet.
M5 vakaajat by Bemu Expert, on Flickr
M5 vakaaja by Bemu Expert, on Flickr
Comment
-
Comment