Kysymys on e36 316:sta. Joskus kun rattia kääntää oikealle, tuntuu että ratti tarraa hieman kiinni, ja sitten hieman "klonksahtaa", ja ratti lähtee pyörimään. Mikähän voisi olla vikana. Jonkin ajan ajettua ongelma tuntuu häviävän. Väljyyttä ei ohjauksessa tunnu. Simpukkakin on myöskin luultavasti liian kireällä/löysällä koska ratti ei keskitä itsestään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ratti jumittaa.
Collapse
X
-
Tuoppo
Minulla ohjauksen jumistus ratkesi kun vaihdoin ohjaimentehostimen nesteet ja ajelin ympyröitä parkkipaikalla. Vika tuntui aivan siltä kuin joku nivel olisi ollut rikki.
-
Originally posted by TuoppoMinulla ohjauksen jumistus ratkesi kun vaihdoin ohjaimentehostimen nesteet ja ajelin ympyröitä parkkipaikalla. Vika tuntui aivan siltä kuin joku nivel olisi ollut rikki.
Comment
-
-
Tuoppo
Kaikkein helpoin tapa on ajaa öljypisteelle tai johonkin muualle huoltoon. Minulle nesteiden vaihto maksoi 10 egeä sisältäen noin litran nestettä ja työstä ei tarvinnut maksaa kun vaihdatin öljyt samalla. myös vanhat nesteet menivät kierrätykseen.
Jos välttämättä haluat tehdä itse vaihdoin niin tarvitset jonkin moisen pumpun tai ruutan millä imet vanhat nesteet kupista pois. Sitten vaan kaadat uudet tilalle. TÄRKEÄÄ ON ETTÄ LAITAT SAMAN TYYPPISTÄ NESTETTÄ MITÄ KORKISSA LUKEE JA SÄILIÖSSÄ ON ENNESTÄÄN !!! hakua käyttämällä löytyy juttua noista nesteustä. Atf taisi olla tuo neste minulla.
Comment
Comment