Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitä vanhoille Bilstein B6:lle?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petterihi
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2015
    • 622
    • Kerava

    Mitä vanhoille Bilstein B6:lle?

    Ostin käytetyn vakiokorkuisen alustan E39 Touringiin. Takapää oli ok mutta edessä iskarit (35-114062) osoittautuivat hyppykepeiksi. Isompiin töyssyihin kuten korotetut suojatiet ajettaessa vaimentavat jotenkin mutta kaikki pieni liike jää vaimentamatta. Eli pompottaa ja jää heijaamaan pysähtyessä. Samaten mutkaan käännettäessä tuntuu kallistuvan. Kuitenkin noissa oli irtonaisena käsin painaen vastusta ja nousivat ylös. Leimalla antoi sen 72/73 % kun asennusta seuraavana päivänä käytin mutta se kertoo lähinnä että samanlaisia ovat.

    Uudet B4 iskarit ovat jo matkalla mutta jäin miettimään mitä noille tekisi. Hintaahan uusilla tuommoisilla on sen 200e / kpl niin mietin kannattaako noita lähteä korjaamaan? Onko tekijöistä ja hinnasta tietoa?

    Edit: RallySystemsille laitettu emailia, katsotaan mitä vastaavat.
    Last edited by petterihi; 07-06-2019, 19:40.
    E39 523iA Touring -00
    --
    E39 523 osia edullisesti
    Vuokrataan E39 Touring isojen puslien ulosvetäjää
  • petterihi
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2015
    • 622
    • Kerava

    #2
    Aika samoihin menee uusien kanssa: "kustannusarvio vanhojen huollosta / kunnostuksesta on noin 200,- / Kpl".
    E39 523iA Touring -00
    --
    E39 523 osia edullisesti
    Vuokrataan E39 Touring isojen puslien ulosvetäjää

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16484
      • Asikkala

      #3
      Originally posted by petterihi View Post
      Aika samoihin menee uusien kanssa: "kustannusarvio vanhojen huollosta / kunnostuksesta on noin 200,- / Kpl".
      Mitähän tuo sisältää, uudet tiivisteet ja öljyt ?

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎