Ajattelin tuossa että jos itse(koneistamo) porais reikiä jarrulevyyn ja samalla jyrsis myös uria, Niin tulisikohan ne kestämään katukäytössä? Kerran sadassa vuodessa käydä radalla ajamassa..
Kävin tuossa koneistamossa kysymässä että onnistuuko jäähdytettyyn jarrulevyyn porata reikiä ja ne sanoi että onnistuu.. Sanoivat että se pitää sit tasapainottaa vaan hyvin.. Ovat kuulemma tehneet ennenkin moista.. Hinta ei ollut päätä huimaava. Säästäis rahaa yli 150euroa verattuna valmiiseen sarjaan.. Olen vaan kuullut huhua että itse poratut levyt olisivat heikkoja? Valmiit sarjat kestäisivät paremmin kun reiät ja urat ovat tulleet valun aikana? Onhan ne pakko koneistaa minun mielestä valun jälkeenkin. Tuskinpa ne ovat valun jäljiltä noin sileitä? ja siinä sit mietin että onko ne urat tehty kuitenkin jälkeen päin?
Kaverilla on itse poratut takalevyt ja hyvin on kestäny ja edessä on itse uritetut levyt jotka on myös kestäny. Ainut et palat kuluu nopeesti loppuun..
Että onko jollakin huonoja kokemuksia itse reijitetyistä levyistä? Vai kannattaako kaatua valmiisiin?
Nyt ois kyseessä e34sen 535i etulevyt. Vakiolevyt maksaa 40e kpl ja sport uritettu/reijitetty levy maksaa 120e kpl... Vai onko jollakin tiedossa jotain halvempia tuning levy sarjoja. sais mielellään olla reiät ja urat.
Kävin tuossa koneistamossa kysymässä että onnistuuko jäähdytettyyn jarrulevyyn porata reikiä ja ne sanoi että onnistuu.. Sanoivat että se pitää sit tasapainottaa vaan hyvin.. Ovat kuulemma tehneet ennenkin moista.. Hinta ei ollut päätä huimaava. Säästäis rahaa yli 150euroa verattuna valmiiseen sarjaan.. Olen vaan kuullut huhua että itse poratut levyt olisivat heikkoja? Valmiit sarjat kestäisivät paremmin kun reiät ja urat ovat tulleet valun aikana? Onhan ne pakko koneistaa minun mielestä valun jälkeenkin. Tuskinpa ne ovat valun jäljiltä noin sileitä? ja siinä sit mietin että onko ne urat tehty kuitenkin jälkeen päin?
Kaverilla on itse poratut takalevyt ja hyvin on kestäny ja edessä on itse uritetut levyt jotka on myös kestäny. Ainut et palat kuluu nopeesti loppuun..
Että onko jollakin huonoja kokemuksia itse reijitetyistä levyistä? Vai kannattaako kaatua valmiisiin?
Nyt ois kyseessä e34sen 535i etulevyt. Vakiolevyt maksaa 40e kpl ja sport uritettu/reijitetty levy maksaa 120e kpl... Vai onko jollakin tiedossa jotain halvempia tuning levy sarjoja. sais mielellään olla reiät ja urat.
Comment