Pitäs uudet venttiilit asentaa uusille vanteille, mutta sattui silmään että aika monissa (ellei kaikissa!?) kumivartisissa TR412-TR413 tubeless venttiileissä on maksiminopeus 210km/h. Vaatiiko siis metallivartiset venttiilit, jotta venttiilien maksiminopeus ei esim. Saksan reissulla pääse ylittymään?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Rengasventtiilit, kumiset vai metalliset?
Collapse
X
-
Laita varuilta metalliventtiilit jos tarkoitus ajaa lujaa. Saapahan asian pois mielestä. 250km/t vauhdissa venttiilin pettäessä ei ehdi paljoa miettimään.
Tosin aivan joka puulaakista noita metalliventtiileitä ei löydy?
En ole kyllä kuullut että kenelläkään saksan matkaajalla olisi normaali kumiventtiilit rikkoutuneet, vaikka ei näitä taida moni huomioida..
Kerran kauan sitten V8 Audilla mittariin 265km/t, eikä siellä mitään metalliventtiileitä ollut..
-
-
Vieläköhän ois Tomi T :llä noita metalliventtiileitä.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View Posthttps://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=191988
Vieläköhän ois Tomi T :llä noita metalliventtiileitä.
Onko muu porukka kiinnittänyt huomiota tohon kumisten venttiilien maksiminopeuteen? :think Kuitenkin osalla melko kulkevia pelejä. Itselle tuli ihan uutena juttuna tämä, että kumisissa on tuo 210km/h maksiminopeus.E39 540iA M-Sport Imolarot II
E36 323i touring
Volvo V70 2.4D mk3
Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
Honda Civic 1.4 4d ES
Chevy Caprice Classic
ex:
E32 730iA
E39 528i Calypsorot metallic
E36 325i x2
Comment
-
Comment