Announcement

Collapse
No announcement yet.

325:n madallus...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VuorinenJM
    Newbiemmer
    • Apr 2004
    • 11

    325:n madallus...

    Mikähän mahtaisi olla "järkevä" madallus E36 325:n? Sarjoja kun on saatavana kaikenlaisia.
  • Max
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2003
    • 994
    • Kotona

    #2
    Järkevä madallushan riippuu ihan siitä mitä hakee, mut tässä muuta linkki mitä löytyi E36:n madalluksesta ku kokeilin search:llä... Eikhän noilla pääse jonkinmoiseen alkuun :wink:

    E36 madallusjouset..
    E36 Coupen alusta
    Madalluksesta
    mimmonen madallus?

    Comment

    • VuorinenJM
      Newbiemmer
      • Apr 2004
      • 11

      #3
      40 ja 40 tuntuisi parhaalta vaihtoehdolta, mutta mahtuuko takana 235x40x17 rengas pyörimään? Vai pitäisikö takana olla vähemmän madallusta? Mistähän sarjoja kannattaisi kysellä?

      Comment

      • Laxa
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2004
        • 1363
        • Tampere

        #4
        Itellä on takana 30mm madallus ja rengas 225/45-17" ja mahtuu ihan hyvin pyörii... Kay vilkuilee vaikka www.autovaruste.net sieltä näkee mitä on tarjolla...
        Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?

        E30 325i Cabrio M-Tech II -91

        EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
        EX: E61 530xdAT -07
        EX: E60 520dA Sedan -08
        EX: F30 320dA xDrive Sport -13
        EX: E39 530dAT -02
        EX: E36 320iA -91
        EX: R1150RT -03

        Comment

        • Kurre
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2003
          • 384
          • Veteli

          #5
          Originally posted by VuorinenJM
          40 ja 40 tuntuisi parhaalta vaihtoehdolta, mutta mahtuuko takana 235x40x17 rengas pyörimään? Vai pitäisikö takana olla vähemmän madallusta? Mistähän sarjoja kannattaisi kysellä?
          kannattaisi ehkä laittaa sarja joka madaltaa edestä hieman enemmän kuin takaa.. ettei jää ns. perä roikkumaan..
          tuohon rengas asiaan en osaa sanoa. itsellä 30/30 ja 225/45r17 sopii vallan mainiosti pyörimään.
          sigpic
          Nykyiset: BMW E91 320dA -11, E46 320d -02, BMW E30 M50 projekti
          ex: BMW E91 320dA -08, MB E200cdi -06, E36 316i -96, E30 316i -89

          Comment

          • Remotion
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2003
            • 15255
            • Ajamisen Iloa

            #6
            Originally posted by VuorinenJM
            40 ja 40 tuntuisi parhaalta vaihtoehdolta, mutta mahtuuko takana 235x40x17 rengas pyörimään? Vai pitäisikö takana olla vähemmän madallusta? Mistähän sarjoja kannattaisi kysellä?
            Mahtuu ihan helposti. Mulla on sedan ja madallettu 60/40 samoilla nakeilla, ehkä liiankin etupainoinen joten se 40/40 vois olla hyvä.
            Z3 coupé individual

            F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
            E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

            Comment

            • bemu2000
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 17799
              • Jämsä

              #7
              tässä autossa -40mm madallus. http://www.bmwtuningclub.net/foorumi...amp;highlight=
              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
              Vanteet edullisesti
              Nostureita ja rengaskoneita

              Comment

              • Max
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2003
                • 994
                • Kotona

                #8
                Originally posted by bemu2000
                Minulla kans on tuolleen et edestä madaltaa 40mm mut takaa hiukka enemmän eli 60mm. Verrattuna edelliseen sedaniin johon laitoin 30/50mm madaltavat eibach:t ja bilstein sprint -iskarit, niin keula on hieman korkeammalla ja perä matalemmalla (renkaan yläreuna vs. kaaren reuna)... Eli vanhassa edessä ja takana oli noin 1cm rako renkaan ja kaaren välissä, joka minun silmää miellytti. Mut nykysiessä peräpäässä kaari on melkeistä renkaan kohdalla ja keulassa on samanlainen noin sentin parin rako, joka taas antaa vaikutelman et keula on liian korkealla...

                Nuo iskarit näyttää vaikuttavan sen verran tuohon keulan tippumiseen et nykyisessä jää korkeammalle, vaikka jousien pitäisi madaltaa enemmän :roll:

                Comment

                • Remotion
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2003
                  • 15255
                  • Ajamisen Iloa

                  #9

                  Tässä mun auto, alla KW:n 60/40. 8) On muuten oikeesti tosi matala.
                  Z3 coupé individual

                  F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                  E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                  Comment

                  • henri
                    BTCF Member
                    • Aug 2002
                    • 5752
                    • Kiuruvesi/Iisalmi

                    #10
                    kyllä se on tuo 60/40mm oltava tai jopa enempi
                    Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
                    Ex. E30 320i 2d GTS -88


                    E46 330Cd (projekti V.2)


                    ----------------------------

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎