Poika ajo routamonttuun ja peltivanteessa pieni monttu. Ilmat ei pysy renkaassa. Osaako kukaan sanoa missä voisi oikaista pk seudulla peltivanteen kohtuullista korvausta vastaan? Poika oli soittanut googlella löytyviin pariin vanteita oikasevaan liikkeeseen ja sieltä tuli vastaus ei he noin halpoja oikase. Mutta mikä on halpa jos tässä ei käsillä ole uutta ja auto pitäisi saada ajoon. Sisäpuolella monttu vanteessa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Missä oikaista peltivanne
Collapse
X
-
Eihän se ole homma eikä mikhään oikaista itse. Kumi pois vanteelta ja lekalla paukuttaa sisäpuolelta. Sehän on vain peltiä niin kuin auton kylki ja oikenee samojen oppien mukaisesti. Reuna taipuu ihan vaan pihdeillä.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by duckland View PostMistä saa käytetyn peltivanteen? Ei oo torissa eikä nettivaraosassa. Joo romuttamolta varmaan, mut kysyin tietääkö kukaan rengasliikettä tms. Joka oikasis ton? Enkä omista lekaa enkä taitoa oikoa vannetta. Nyt riittäisi liike jossa olisi jonkinlainen osaaminen käyttää sitä lekaa ja pihtejä.
Ja mm japanilaisiin saa ihan merkkariltakin.
Jos kyseessä bemari niin täällä on varmaan jokaisella joku sarja peltivanteita pihalla, minullakin on tuossa kolmeen automerkkiin peltivanteita.
Eikä se auto tiedä onko siinä yksi aluvanne jos on oikeilla spexeillä…jos sillä on liikkeelle päästävä.Last edited by BMW525Xda; 20-02-2022, 19:00.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostEikö noita aluvanteitakin saa pk-seudulta bemariin 100e-200e sarja? Tässä torista listattuna Uusimaa ja alle 250e vanteet. En ehkä lähtisi peltivanteita oikomaan noissa rahoissa...:think
https://www.tori.fi/uusimaa?q=bmw+va...a=18&l=0&md=thE61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
-
Originally posted by duckland View PostMistä saa käytetyn peltivanteen? Ei oo torissa eikä nettivaraosassa. Joo romuttamolta varmaan, mut kysyin tietääkö kukaan rengasliikettä tms. Joka oikasis ton? Enkä omista lekaa enkä taitoa oikoa vannetta. Nyt riittäisi liike jossa olisi jonkinlainen osaaminen käyttää sitä lekaa ja pihtejä.
Comment
-
-
auto on seat ibiza 5*100 jako. juu en ole etsimässä halvinta ratkaisua. romuttamo olisi sellainen, mutta koska aika on rahaa eikä mulla oo aikaa juosta romiksella ja sit rengasliikkeessä ym. säästö on kymppejä. homma vaa kuntoon jossain. ja se romun kerääminen nurkkii ei myöskää miellytä. ostaa 4 sarja peltivanteita ni mitä mä tekisin vanhoille.
Voihan se olla, et poika ei osannu ilmaista itseään hyvin tonne vannesuoristamoon pk seudun kehyskuntaan. Silti ihmettelen asennetta, jos sanotaa ettei me tehdä noin halpoja. sitä ku ei kysytty vaa homma kuntoon.
Edelleen vinkkejä otetaan vastaan. netistä saa nykyään kaiken tilattua, mutta pientä käden taitoa kun kyselee ni hiljasta on.
Comment
-
-
Originally posted by duckland View Postauto on seat ibiza 5*100 jako. juu en ole etsimässä halvinta ratkaisua. romuttamo olisi sellainen, mutta koska aika on rahaa eikä mulla oo aikaa juosta romiksella ja sit rengasliikkeessä ym. säästö on kymppejä. homma vaa kuntoon jossain. ja se romun kerääminen nurkkii ei myöskää miellytä. ostaa 4 sarja peltivanteita ni mitä mä tekisin vanhoille.
Voihan se olla, et poika ei osannu ilmaista itseään hyvin tonne vannesuoristamoon pk seudun kehyskuntaan. Silti ihmettelen asennetta, jos sanotaa ettei me tehdä noin halpoja. sitä ku ei kysytty vaa homma kuntoon.
Edelleen vinkkejä otetaan vastaan. netistä saa nykyään kaiken tilattua, mutta pientä käden taitoa kun kyselee ni hiljasta on.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View Post
Comment
-
Comment