Mitenkähän toi takaiskarin alapään saapi irrroitettua???Mutteri kyllä lähti helposti,mutta tarviiko jotain muuta vielä aukaista vai tartteeko vain raakaa VOIMAAA??
Se iskari on ihan perkeleen kovaa kiinni siellä alhaalla vaikka ois tuontiautosta kyse. Suomiautossa on saattanut ryytyä vielä pahemmin....
Spruuttaa eka sinne väliin (sinne kohtaan mistä mutterin otit irti) reilusti crc:tä ja anna vaikuttaa hetki. Sitten alat vaan venkslaa sitä tolppaa, sen verran kuin sitä mahtuu käänteleen ja taot sitä iskarin alapäätä samalla lekalla. Tolppa menee kuitenkin kokonaan vaihtoon, joten damaget tolpassa ei haittaa mitään. Takomisen välillä voit laittaa myös tolpan ja navan väliin jonkun raudan ja kampee sitä tolppaa kohti auton keskiosaa. Se rupee lähtee sitten pikkuhiljaa irti. Voit myös koittaa painaa napaa alaspäin, jottei pitkä tolppa kanna yläpäästä koriin ja estä tolppaa lähtemästä irti.
NIIN JA KAI IRROTIT MYÖS SEN YLEMMÄN / TAAEMMAN TUKIVARREN??? SE PITÄÄ OTTAA EKA POIS!!!!!
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Öö onko tossa samanlainen systeemi kun E34/E32 eli puslasta menee läpi 'putki' joka on about sentin siellä tukivarren sisässä? Jos näin niin yks mahdollisuus on porata reikä sen puslan läpi ja ja esim ristipäämeisselin varrella lukita se putki siihen iskarin runkoon ja sitten paasaamalla iskaria irti. Ainakin ETKsta näytti samalta, tiedä sitten...
Öö onko tossa samanlainen systeemi kun E34/E32 eli puslasta menee läpi 'putki' joka on about sentin siellä tukivarren sisässä? Jos näin niin yks mahdollisuus on porata reikä sen puslan läpi ja ja esim ristipäämeisselin varrella lukita se putki siihen iskarin runkoon ja sitten paasaamalla iskaria irti. Ainakin ETKsta näytti samalta, tiedä sitten...
Juu näin on. Tuolla sun ohjeella voi tosiaan olla helpompi, koska muistaakseni se putki meni aina jotenkin vinoon ja sitä tolppaa piti venkslata ettei se putki ois kanittanut siihen kierteeseen ja napaan. Joka tapauksessa kun tuo tukivarsi on irti, niin sitä napaa voi liikutella ylösalas ja sitten se putki ei ole jännityksellä siellä navan sisällä/kierteessä.
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment