Announcement

Collapse
No announcement yet.

ohjaus 525 ssa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kvhl
    Bimmer Rookie
    • Feb 2004
    • 37
    • helsinki

ohjaus 525 ssa

mikähän mahtaa olla kun on ohjauksessa pieni tyhjä siiinä keskellä?suuntaukset ja auraus on ok.se on kyllä aika vähäistä mutta kumminkin voisi laittaa kuntoon jos ei maksa maltaita.jos se ois ohjaus simpukka niin paljonkohan tuo maksais?.onko kellään ollut samanlaista ongelmaa.renkaat on 225x50 ja 16 tuuman.toyo progres merkkiset auto tuotu viime kesänä saksasta vm 91.
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

E34:n yksi tyyppivika, aiheesta esim:

sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

• patte.525iM
      BTCF Member
      • Dec 2003
      • 188
      • raasepori

mulla oli sama vika ohjaussimpukassa on säätö 17 mm lenkki ja kuusiokulmaavain en muista monen mm
      pikkuisen kiristät ja käyt kokeilemassa miten ratti palautuu mutkissa ettei mee liian kireelle
      patte.525im

Comment

• kvhl
        Bimmer Rookie
        • Feb 2004
        • 37
        • helsinki

ohjauksesta viellä

Originally posted by patte.525iM
        mulla oli sama vika ohjaussimpukassa on säätö 17 mm lenkki ja kuusiokulmaavain en muista monen mm
        pikkuisen kiristät ja käyt kokeilemassa miten ratti palautuu mutkissa ettei mee liian kireelle
        kysyisin viellä vaikuttiko se kulumis urissa ajamiseen mulla vetelee aika paljon jos on kulumis urat syvät.

Comment

• kvhl
          Bimmer Rookie
          • Feb 2004
          • 37
          • helsinki

ohjauksesta

joo kiitos tiedoista pitää yrittää hoitaa kuntoon kyllähän ohjaussimpukoita saa varmaan käytettynäkin tuusulassa on bemu osa pitää varmaan kysellä sieltä jos muu ei auta.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎