memebuy23buy

17" M5 vanteiden leveys???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Leba
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 2101
    • Espoo

Originally posted by Leka
    Taisi olla "Nurburgring" paketin mukana taakse 9" heittotähtivanteet?
    Juurikin näin...
    Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

Comment

• nut
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 1613
      • Vaasa/Kauhajoki

Vähän OT mutta olettekos ikinä vertailleet vanhanmallista (turbiinilla) ja uudenpaa (heittotähti) vannetta, painoero on hieman yli kilo, ainakin siis kaheksantuumasissa. Oli pakko päästä pätemään triviatiedolla, sori
      BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527

Comment

• racing02
        BTCF Member
        • Nov 2004
        • 2067
        • Riihimäki

Originally posted by nut
        Vähän OT mutta olettekos ikinä vertailleet vanhanmallista (turbiinilla) ja uudenpaa (heittotähti) vannetta, painoero on hieman yli kilo, ainakin siis kaheksantuumasissa. Oli pakko päästä pätemään triviatiedolla, sori
        Olen, mutta vertailin pelkkiä vanteita enkä tiedä milloin se on vaihtunut. Kerro vielä kumpi se kevyempi on ja missä vuosimalleissa ollut. Ja ylimääräiset voi sitten myydä mulle.

Comment

• nut
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 1613
          • Vaasa/Kauhajoki

Originally posted by racing02
          Olen, mutta vertailin pelkkiä vanteita enkä tiedä milloin se on vaihtunut. Kerro vielä kumpi se kevyempi on ja missä vuosimalleissa ollut. Ja ylimääräiset voi sitten myydä mulle.
          En nyt osaa sanoa kumpi on kumpi mutta kevyemmän vanteen muoto on hieman erilainen, helppo nähdä jos on rinnakkain mutta painavammassa vanteessa 'huuliosa' on terävämpikulmainen. http://users.tkk.fi/~jkonno/kiillotus/PICT0135.JPG tossa kuva painavammasta vanteesta, joku jolla on turbiinit tahi heittotähden kiinni vanteissa vois varmaan valistaa kumpiin kuuluva vanne tuo on.

Olettaisin ainakin että tuo painoero ja sitämyöten pieni ero vanteen mallissa on kiinni onko siinä kumpi turbiini ollu uutena kiinni eli se vanhanmallinen 'pöläri-look' vai toi tähti...
          BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527

Comment

• racing02
            BTCF Member
            • Nov 2004
            • 2067
            • Riihimäki

Ok, eli tiedät just samanverran kuin minäkin :-) Aattelin jos olis ollut apua noitten kevyempien etsintään kun tietäis missä niitä on ollut. Vanteesta kyllä osaan erottaa kumpi on kumpi. Mulla on tuolla ostoilmossa kuva molemmista. Mun mielestä keskiöstä erottaa parhaiten.

Comment

Working...
            X