2/92 coupen alusta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pti
    BTCF Member
    • Apr 2005
    • 210

2/92 coupen alusta

2/92 coupen alusta eli jousia hommaamassa ja fk:lta lukee että vasta 10/92---> mitä eroa sen tiedän että tlpiss aon kallistuksenvakaajan paikka eri mutta eikö jousien pitäisi istua silti? näin itse päättelisin. vai kuinkas?
  • Pti
    BTCF Member
    • Apr 2005
    • 210

apuva.

Comment

• eeki
      BTCF Member
      • Jul 2003
      • 1966
      • HKI

Searchilla löytyi mm. tämä topikki: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=4913.

Eli etutolppien yläpäissä on eroa, mutta päivitys uudempaan malliin onnistuu jos niin haluaa. Ilmeisesti kuitenkin ainakin Weiteciltä löytyy sopiva sarja vanhemman mallisiin tolppiin.
      Ducati 998 -02 //

Comment

• jvakeva
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 2432
        • Kouvola

on kyllä ollut melko typerää muuttaa kesken mallisarjan tota etupäätä.. mutta kai ne siellä baijerissa tietää mitä tekee..
        B10 V8 # 108
        saab r560 8X4

Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

Comment

• TOMMYBMW
          Bimmer Rookie
          • Nov 2004
          • 43
          • Uusimaa

Originally posted by Pti
          2/92 coupen alusta eli jousia hommaamassa ja fk:lta lukee että vasta 10/92---> mitä eroa sen tiedän että tlpiss aon kallistuksenvakaajan paikka eri mutta eikö jousien pitäisi istua silti? näin itse päättelisin. vai kuinkas?
          Mulla olis semmoinen käsitys että coupet olisi sillä "uudemmalla" etupäällä...Oon ollu siinä uskossa että coupet tuli vasta 6/92?

Comment

• jvakeva
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2003
            • 2432
            • Kouvola

Originally posted by TOMMYBMW
            Mulla olis semmoinen käsitys että coupet olisi sillä "uudemmalla" etupäällä...Oon ollu siinä uskossa että coupet tuli vasta 6/92?
            coupeja on jopa vm91.. mutta todennäköisesti rekisteröity vasta 92 puolella.
            B10 V8 # 108
            saab r560 8X4

Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

Comment

Working...
            X