Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jarrupääsylinterin mittaus / tunnistus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4647
    • Tuusula

    Jarrupääsylinterin mittaus / tunnistus?

    E30 jarrupääsylinteri, mistä tunnistaa että mikä on mikäkin? On '87 ja '89 vuoden 325:set joissa vanhemmassa pitäisi olla pienempi jarrupääsylinteri ja uudemmassa isompi, saako niitä ulkoapäin mitattua? Varaosanumeroa en löytänyt kummastakaan. Sitten ois vielä '83 vuoden 320 ja '92 324td mutta niissäkin on ainakin ulkomitoiltaan samankokoiset pääsylinterit

    ETK antaa 325 / 324td:lle kahta vaihtoehtoa (20,64mm tai 22mm)..

    Sen takia kyselen että 320iS:sä on tuo isompi (22mm) jarrupääsylinteri
    ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more
  • Maza
    BTCF Member
    • Jul 2002
    • 4321
    • Kannus/Kokkola

    #2
    Originally posted by Jonsku
    E30 jarrupääsylinteri, mistä tunnistaa että mikä on mikäkin? On '87 ja '89 vuoden 325:set joissa vanhemmassa pitäisi olla pienempi jarrupääsylinteri ja uudemmassa isompi, saako niitä ulkoapäin mitattua? Varaosanumeroa en löytänyt kummastakaan. Sitten ois vielä '83 vuoden 320 ja '92 324td mutta niissäkin on ainakin ulkomitoiltaan samankokoiset pääsylinterit

    ETK antaa 325 / 324td:lle kahta vaihtoehtoa (20,64mm tai 22mm)..

    Sen takia kyselen että 320iS:sä on tuo isompi (22mm) jarrupääsylinteri
    Pääsylinterin kyljessä lukee mäntien koot. Moottorin puolella...

    Comment

    • Tzeimi
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2004
      • 2069
      • Banshee - Jyväskylä

      #3
      Eli 20 tai 22 valussa kohollaan, takaosasta pitäs pystyä työntömitalla mittaamaan sylinterin sisärei´än.

      Ot:tä mutta olikos se niin että 316:ssa on eripari männät E/T piireillä?
      Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
      & 02 tulpo saniteetti dyno




      Älä väkisin, ota isompi vasara.
      If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

      Comment

      • Jonsku
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2002
        • 4647
        • Tuusula

        #4
        Kiitos ja kumarrus.
        ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
        ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
        ex. Alpina D10 Touring #33/94
        ... and many more

        Comment

        • mortimer
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2003
          • 1079
          • Satulinna kaukomaan

          #5
          --------------
          Last edited by mortimer; 22-12-2012, 22:21.

          i3S -20
          E30M3 slotcar 1:32
          XKE FHC 1971
          Mgb Gt -66
          T6 -19
          E91 -08

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎