Mulla oli 2 kieroa BBS Ck vannetta ilman kumeja, vein Amrifille arvioitavaksi koska on tossa 3km päässä. Talli aivan täynnä vanteita ja 3vk jono hinta arvio molemmille yht 150e. No aloin soitella läpi muita mestoja:
Kometilla kalenteri täys ja kesälomat puski päälle
Autotek ei uskaltanut lähteä niin kovia vanteita kun BBS oikomaan
Suomen vannekorjaus Oy sano että tuo vaikka heti huomenna ja hinta per vanne 40-80e........no vein ne sitte sinne ja soitto tuli samana päivänä että hinta 50e per vanne, korjataanko? Sanoin kyllä ja tunnin päästä soitto että valmista tuli ja saa tulla hakemaan ei mitään valittamista työn laadustakaan
Kerrottakoon kun showroomi laitettiin lukkoon yli 1000 postauksen takia että nämä minun tuoreemmatkin Forgestarit ovat olleet fiasko. Toinen takavanne jonkun verran kiero, toinen etuvanne niin kiero ettei sillä pysty ajamaan.
Disclaimer: EN SUOSITTELE FORGESTAR VANTEITA ENKÄ MODBARGAINS NETTIKAUPPAA KENELLEKÄÄN.
Mitkä sulla on rengaspaineet? Vai onko ne vanteet vaan jotain kiinanpaskaa?
Kerrottakoon kun showroomi laitettiin lukkoon yli 1000 postauksen takia että nämä minun tuoreemmatkin Forgestarit ovat olleet fiasko. Toinen takavanne jonkun verran kiero, toinen etuvanne niin kiero ettei sillä pysty ajamaan.
Disclaimer: EN SUOSITTELE FORGESTAR VANTEITA ENKÄ MODBARGAINS NETTIKAUPPAA KENELLEKÄÄN.
No voi hemmetti.
Mielellään auttaisin jos vaan saisit vanteista kuvat niin katsotaan pystymmekö ne oikaistamaan jos ne eivät siis ota ne takaisin.
Onkoa kukaan oikaissut vasta kiillotettuja vanteita? Eli lähinnä mietin kuinka brutaali tuo operaatio on metallille. Eli jos päätän oikaista tuon minimaalisen ja lähinnä kosmeettisen vaurion, niin joutuuko kaivaa karkeat hionta-aineet ja laikat esiin. :think -vai onko sen verran hellävarainen että maksimissaan tarvii vaan viimeistelykiillotus tehdä
Jos kiillotetusta lipasta pitää oikasta niin kyllä siihen jälki jää.
Onkoa kukaan oikaissut vasta kiillotettuja vanteita? Eli lähinnä mietin kuinka brutaali tuo operaatio on metallille. Eli jos päätän oikaista tuon minimaalisen ja lähinnä kosmeettisen vaurion, niin joutuuko kaivaa karkeat hionta-aineet ja laikat esiin. :think -vai onko sen verran hellävarainen että maksimissaan tarvii vaan viimeistelykiillotus tehdä
Leave a comment: