Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alumiinivanteiden oikaisu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• olaus
    replied
    ite käytin sunilalla tampereella ja ei voi muuta kun kehua. alta viikon vanteen lähettämisestä se tuli jo oikastuna takaisin

Leave a comment:

• Tomba87
    replied
    Originally posted by Remolux View Post
    lappeerantaa on ainakin kehuttu maasta taivaisiin, halpaa ja hyvää jälkeä!
    L-weldillä minunkin vanteet on tällä hetkellä, toivottavasti huhut pitää paikkansa..

Leave a comment:

• Remolux
    replied
    lappeerantaa on ainakin kehuttu maasta taivaisiin, halpaa ja hyvää jälkeä!

Leave a comment:

• Heistola
    replied
    Onko kellään tiedossa lahden lähellä hyvää oikojaa?? Tarvis pari alua saada suoriksi.

Leave a comment:

• MarttiKK
    replied
    Onse vaan kumma, että ei pääkaupunkiseudulta löydy ensimmäistäkää vanteen oikojaa. No missä voisi käydä sorvauttamaan kanttareropot pois vanteista? Ei viitsisi alkaa soittamaan sorvauspajoa summittain lävitse.

Leave a comment:

• x-men
    replied
    täristääkö ajossa jos vanteessa on yhdessä kohtaa sisäkehässä noin 2-3 millin heitto pystysuunnassa? vanne on kokoa 8x17 ja kumina 255/40.

Leave a comment:

• mapa
    replied
    Originally posted by Tipe View Post
    En ole kuullut, että Turussa olisi muita vastaavia paikkoja.

Vanne ei tullut siellä edes suoraksi.

Itsellä ollu kyllä ihan toisia kokemuksia. Vanteet tullu aina suoriksi, Maalata tosin kannattaa kyllä itse.

Leave a comment:

• Thuppu
    replied
    Originally posted by nut View Post
    Jatketaan topikin lainaamista, löytyykös etelä-pohjanmaan seutuvilta hyviä paikkoja vanteenoikaisuun?
    Lapualta löytyy ainakin kaksi paikkaa. Lapuan hiomopalvelu mikä on siinä Kauhavantien varressa ja sitten JV Systems Jarno Vieri. Itse olen oikaisuttanut pari vannetta tuolla Jarnolla ja 10+laatua teki.

Leave a comment:

• nut
    replied
    Jatketaan topikin lainaamista, löytyykös etelä-pohjanmaan seutuvilta hyviä paikkoja vanteenoikaisuun?

Leave a comment:

• Tipe
    replied
    Originally posted by Alpina E34 View Post
    Löytyykös Turusta sitten joku muu paikka?

Kai itse vanne oli sentään saatu suoraksi Protometissa? Itse en tarvitsisi kuin oikaisun. Maalaukset teen itse.
    En ole kuullut, että Turussa olisi muita vastaavia paikkoja.

Vanne ei tullut siellä edes suoraksi.

Leave a comment:

• Alpina E34
    replied
    Originally posted by Tipe View Post
    En suosittele kokeilemaan. Oma vanne ei tullut suoraksi ja homma oli viimeistelty "siistimällä" työn jälkiä jollain viikon päästä pois lohkeilevalla vannehopealla .
    Löytyykös Turusta sitten joku muu paikka?

Kai itse vanne oli sentään saatu suoraksi Protometissa? Itse en tarvitsisi kuin oikaisun. Maalaukset teen itse.

Leave a comment:

• Tipe
    replied
    Originally posted by Alpina E34 View Post
    Kuulemani mukaan ainakin Protomet Kaarinassa oikoisi vanteita.
    En suosittele kokeilemaan. Oma vanne ei tullut suoraksi ja homma oli viimeistelty "siistimällä" työn jälkiä jollain viikon päästä pois lohkeilevalla vannehopealla .

Leave a comment:

• Alpina E34
    replied
    Originally posted by tomi View Post
    Mitenkäs Turun seudulla löytyy tekijöitä?
    Kuulemani mukaan ainakin Protomet Kaarinassa oikoisi vanteita. Pitäisi yksi omakin vanne sinne kiikuttaa. En ole tosin kysynyt vielä.

Leave a comment:

• tomi
    replied
    Nostetaanpas hieman vanhaa topickkia...

Originally posted by olaus View Post
    Onko jyväskylän lähellä yhtään paikkaa missä osataan oikoa vanteita vai onko lähetettävä tampereelle tai lappeenrantaan?
    http://www.vanteenoikaisu.fi/ näyttäisi olevan Vaajakoskella.

Mitenkäs Turun seudulla löytyy tekijöitä?

Leave a comment:

• olaus
    replied
    Onko jyväskylän lähellä yhtään paikkaa missä osataan oikoa vanteita vai onko lähetettävä tampereelle tai lappeenrantaan?

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎