Itsellä noista koneista huonoja kokemuksia, omassa ex-cosussa noista keltasista tuli mehut kovalla pakkasella pihalle. Samoin kävi aivan hiljattain kaverin golfissa, ja eivät olleet kuin kaksivuotta vanhat. Tosin pakkasta ei ollut
. Intti kaverilla oli myös sanoneet sopimuksen irti.
koni gelb vs. rot
Collapse
X
-
-
kyllä mullakin yks paukahti... mut jos yli 40mm madaltaa niin varsia täytyy lyhentää, muuten räjärtää varmasti. tai sit kunnon pohjaan lyönti kumit.Originally posted by -Dobermann-Itsellä noista koneista huonoja kokemuksia, omassa ex-cosussa noista keltasista tuli mehut kovalla pakkasella pihalle. Samoin kävi aivan hiljattain kaverin golfissa, ja eivät olleet kuin kaksivuotta vanhat. Tosin pakkasta ei ollut
. Intti kaverilla oli myös sanoneet sopimuksen irti.
Comment
-
Nostetaas vanhaa topiccia ylös päin.
Toinen takaiskari päätti otta lopputilin ja sisään jousto loppui.
http://www.hestec.fi/tuotteet/koni.php tuolla sivulla lukee että, olisi huollettavissa.
Periaatteessa uutta en viitsisi ostaa kun on ollu jo tarkotus viimme kesänä pistää d2 alle mutta, eipä paljoa opintotuella ostella ja kesä on vasta tulossa.
Joten, onkos kenelläkään kokemusta tuollaisen huoltamisesta tai mitähän mahtaa maksaa uusi nykyään.
Tässä sitänyt ollaan, nyt olisi hyvä syy ostaa se d2:sen setti
olis vaa saanu kestää viel muutaman kuukauden.
ps:justiin meni katsastuksestakin iskarit hyvin läpi mutta, kai se kuolema voi koittaa iskarillekin nopeasti.
nii joo... tuntuis ettei iskaria säädettäessä tapahdu enää mitään. Pyörii vain tyhjääja on pirun jäykkällä ulosjoustolla ja sisään menoa eivaimennayhtään.Last edited by Jarpeli; 27-04-2010, 00:08.
Comment
-
anspa87
On ne keltaset huollettavat tai ainakin mulla oli 328 joka nurkassa. Kiteellä muistaakseni joku jamppa teki ihan muutamalla kympilläOriginally posted by Jarspi View PostNostetaas vanhaa topiccia ylös päin.
Toinen takaiskari päätti otta lopputilin ja sisään jousto loppui.
http://www.hestec.fi/tuotteet/koni.php tuolla sivulla lukee että, olisi huollettavissa.
Periaatteessa uutta en viitsisi ostaa kun on ollu jo tarkotus viimme kesänä pistää d2 alle mutta, eipä paljoa opintotuella ostella ja kesä on vasta tulossa.
Joten, onkos kenelläkään kokemusta tuollaisen huoltamisesta tai mitähän mahtaa maksaa uusi nykyään.
Tässä sitänyt ollaan, nyt olisi hyvä syy ostaa se d2:sen setti
olis vaa saanu kestää viel muutaman kuukauden.
ps:justiin meni katsastuksestakin iskarit hyvin läpi mutta, kai se kuolema voi koittaa iskarillekin nopeasti.
nii joo... tuntuis ettei iskaria säädettäessä tapahdu enää mitään. Pyörii vain tyhjääja on pirun jäykkällä ulosjoustolla ja sisään menoa eivaimennayhtään.
Comment
-
Hyvä tietää että, toivo ei ole vielä aivan menetetty. Iskari ei vaikuttanut ollenkaan märältä että, tuskin menuja pihalle kuitenkaan heittänyt. Olisiko jollain ideoita mikä tuon sisään meno vaimennuksen olisi tappanut.Originally posted by anspa87 View PostOn ne keltaset huollettavat tai ainakin mulla oli 328 joka nurkassa. Kiteellä muistaakseni joku jamppa teki ihan muutamalla kympillä
Comment
-
Kysäise huoltoa Motoralilta joka on Konin maahantuoja.
Ainakin aiemmin heillä oli toimiva ja asiantunteva huoltopalvelu. Omat kokemukset muutaman vuoden takaa.
Comment
Comment