Mulla palaa autossa abs:n merkkivalo ja ajattelin puhdistaa anturit mutta eipä halunneet lähteä irti ainakaan kumpikaan taka-antureista. Onko jollakin kokemuksia millä ne saisi irti kun ovat aika hyvin jumissa vaikka ruuvi lähteekin pois...? Auto on sitten 325tds.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ABS anturien irrotus?
Collapse
X
-
Kyllä ne vetämällä/vänkäämällä lähtee on vaan vähän vitun tiukassa, itse juuri tein saman projektin samasta syystä.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Ainoana erona että sulla taitaa olla aika tuore auto ja mulla 10v vanha ja about 250tkm ajettu et on jo ajan patinoima... Itse hakkasin ja vänkäsin vaikka miten mut eivät hievahtaneetkaan! Onko se kartio muuten pyöreä missä se anturi on?-Aapo-
520da touring Lci M-sport -07
1600-2 -68 (kaveriprojekti)
Chevrolet Avalanche LTZ -09
Sea Ray 230 sundancer -94
Comment
-
-
Originally posted by aapokAinoana erona että sulla taitaa olla aika tuore auto ja mulla 10v vanha ja about 250tkm ajettu et on jo ajan patinoima... Itse hakkasin ja vänkäsin vaikka miten mut eivät hievahtaneetkaan! Onko se kartio muuten pyöreä missä se anturi on?BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Elekää hyvät immeiset vängätkö väkisin, rikotte ne vielä.
Ainakin vanhemmissa on niiden O -rengas, sen ja poteron väliin kertynyt paska/ruoste/tms. jumittaa sen tehokkaasti. Uudemmissa sitä ei liene ole(?).
Kannattaa yrittää "liotushoitoa" ensin. Ruiskia CRC:tä väliin ja antaa sen vaikuttaa tovi. Toistaa tarvittaessa useampaankin kertaan ja antaa taas ässehtiä. Sitten yrittää poisto-operaatiota.
E23:ssa pitää yrittää tehdä se tosi huolella, ettei jäisi alaosa (metalliholkki jossa käämitys) paikoilleen, kun muu osa anturista on kourassa.
"Nimimerkillä kokemusta on",
Timo
Comment
-
-
abs valo
mulla taitaakin olla erivika.. konehuoneesta kuuluu releen räpsiminen semmosesta mustasta pyöreästä paketista, mihin menee kaikki jarruputket sun muut johtosarjat.. :( ..taitaa olla merkkiliikkeen hommia. Jos ei jollakin sattus olemaan hyviä ideoita?325xi e90
Ex. 320d e46
Ex. 325i e36
Comment
-
-
noniin, yritin irrottaa taka-anturia ja se katkesi jotenkin ihmeellisesti siitä tukivarren tasosta, jokin liitos vissiin... miten sen loppuosan saisi helpoiten kaivettua sieltä irti?-Aapo-
520da touring Lci M-sport -07
1600-2 -68 (kaveriprojekti)
Chevrolet Avalanche LTZ -09
Sea Ray 230 sundancer -94
Comment
-
Comment