memebuy23buy

Mistä tunnistaa aidot ac-schnitzerin vanteet??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vilhosuuri
    Bimmer Rookie
    • Nov 2005
    • 139
    • Nurmijärvi

Originally posted by Juhis
    Niin no.. riippuu minkä mallisista vanteista on kyse.. mutta kyllä mä vaan huomaan eron laadussa 3-osaisen aidon AC Schnitzerin välillä, joka on OZ Racingin tekemä ja Alession tinapyörän välillä.. Mutta tottahan se on, että useita noita "merkkivanteita" tekee "tavalliset" tehtaat. Ei se niistä silti välttämättä tee yhtään huonompia.

Usein kopiovanteet on pinnan viimeistelyltäänkin huonomman näköisiä, kuin aidot. Kyllä ne halpis vanteet myös yleensä näyttää halvalta paskalta. Ja onhan esim. AC Schnitzerillä hienoja vannemalleja, joita ei edes saa kopiona. Eikä esimerkiksi 3-osaiset vanteet ole millään merkillä halpoja! Laatu maksaa..
    Ei se teekkään niistä huonompia. Lähinnä varmaan parempia hintaansa nähden kuin jos kyseinen merkki niitä jossain takahuoneessa tekisi. Pointtina oli vain tuo että nuo merkit eivät itse tee mitään.
    Tuo pinnan viimeistely on yleensä pinnoitus ongelma, ei vanteen materiaalin vika. Ja tässä maailmassa ei hirveäti vanteita ole jotka kaupan hyllyltä kauaa kestävät tätä Suomen hiekka/suola huuhtelua. Oli merkki sitten Schnitzer tai Fondmetal. Alessio nyt on sellaista roskaa erityisesti pinnoituksen osalta että oksat pois. Mutta siihenkin auttaa se kuuluisa puhallus ja pulverimaalaus... Ja kyllä itse mietin kaksi kertaa maksanko merkistä erityisesti vanteiden kohdalla, koska vain murto-osassa tapauksia vanteet hankitaan muuten kuin ulkonäön takia. Ja kyllä pirun kova tunnistaja saa olla että erottaa tuollaisen replican aidosta ajossa
    Ja jos itse alkaisin ostaa vanteita laadun perusteella niin kyllä BBS on silloin se ainoa oikea. Sieltä löytyy sitten sellaisia vanteita että voi ajaa kovaa ja vähän vielä kovempaa, eikä varmasti ole vanne ongelmana, ei matriaalin tai laadun suhteen.
    Mutta rahalla saa ja autolla pääsee ja rahalla saa autoja. Niinhän se menee ja vanteet ovat suurin yksittäinen auton ulkonäköön vaikuttava tekijä, joten isoa ja hyvänäköistä kiekkoa alle ja kovaa ajoa...

vnu
    Alla riippuen ajasta ja paikasta:

Bmw E30 316 -87
    Bmw E34 "525i" -89
    Citroen DS23 -73
    Citroen Saxo 1.4 -99
    AS-202 Bravo

Kaikki on mahdollista, se on vain asentajasta kiinni.

Comment

Working...
    X