niin olisin madaltamassa bemariani e30 316 -87. olisin kysynyt että mitä eroa on 6-syl ja 4-syl madallusjousissa. ja mitkä jouset olisi hyvät vanhoille iskareille ja semmoiset että ne takarenkaan kulmat eivät hirveästi muutu.
jouset
Collapse
X
-
Jos oon käsittäny homman oikein niin mitä enemmän madaltavat jouset sitä enemmän kulmaa niihin takarenkaisiin tulee! Ja sitähän ei pysty säätämään!Originally posted by tepi87niin olisin madaltamassa bemariani e30 316 -87. olisin kysynyt että mitä eroa on 6-syl ja 4-syl madallusjousissa. ja mitkä jouset olisi hyvät vanhoille iskareille ja semmoiset että ne takarenkaan kulmat eivät hirveästi muutu.
Comment
-
Tollanen -60/40mm madallus on aika maksimi, ainakin ympärivuotisesti ja käyttöautossa. Nelarissa tulee käyttää nelarin jousia, kutosessa kuutosen, muuten on tulos aivan peestä... Ja iskarithan vaihdat tietty samalla jousipaineita vastaaviksi, eikös?"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
itsellä ainakin 325i e30 KW:n -60 alustasarja ja auto on ympärivuotisessa käytössä. Tuo 60/40 alusta laskee taas keulaa jo niin paljon ainakin riegerin GTS korisarjalla, että ottaa todella helposti keula joka paikkaa kiinni, ei tartte olla ku reilu 5cm pykälää. Jos takana -60mm niin koko auto on joka paikasta yhtä matalalla eikä "könötä" etukenossa.Originally posted by dunkelblau View PostTollanen -60/40mm madallus on aika maksimi, ainakin ympärivuotisesti ja käyttöautossa. Nelarissa tulee käyttää nelarin jousia, kutosessa kuutosen, muuten on tulos aivan peestä... Ja iskarithan vaihdat tietty samalla jousipaineita vastaaviksi, eikös?
Comment
-
niitä takarenkaita saa säädettyä!!! tosin ainoastaan puslilla:thinkBmw E39 535IA vm - 96
Ex:
Bmw E39 540ia-96
Bmw E36 320i - 92
Bmw E34 535i - 88
Bmw e21 315 - 85
Bmw e21 316 - 86
http://www.fightclubfinland.fi/
Comment
-
Pohjaanlyöntikumit on autoissa sitä varten että iskunvaimentimen toiminta-alueen loppuessa (iskari puristuneena) on vielä jotain joka hieman vaimentaa kolausta.
Comment
-
Originally posted by avr View PostJos oon käsittäny homman oikein niin mitä enemmän madaltavat jouset sitä enemmän kulmaa niihin takarenkaisiin tulee! Ja sitähän ei pysty säätämään!Originally posted by janif View Postniitä takarenkaita saa säädettyä!!! tosin ainoastaan puslilla:thinkKyllä niitä pystyy säätämään. Tosin vaatii vaan työtä jonkin verran enemmän. Itse sen verran peukku keskellä kämmentä etten ala zetaan (Z3:ssa siis e30:iin perustuvat perähilut..) niitä itse laittelemaan, vaan vien tuohon pajalle, jossa ovat kiihdytyskäyttöön tarkoitettujen e30:en cambereita säätäneet. Tukivarret pitää irroittaa ja niiden kiinnitysreikiä tehdään hiukan suuremmiksi jolloin saadaan näin rengasta pystympään asentoon. Sitten vain tukivarsi vedetään hitsillä kiinni. Noh, eihän se varmaankaan noin yksinkertainen homma täysin ole, vaan vaatinee useamman tunnin ammattilaiseltakin..Originally posted by reddewil View PostTei tekemällä uudet kiinikkeet takakelkkaan
Current:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
Toi on just se mitä tuossa lukee eli se kumi iskarin varren ympärillä, saattaa paremmin varustellussa autossa olla jopa iskarin suojakumi vielä lisänä.
Comment
Comment