täällä kun meet O renkaan kanssa paikalliseenvaraosapuljuun niin ehtivät miljoona laatikosta sen tai sitten tekevät...
Et uskon ihan et löytyy laatikosta, ei mahda se koko olla niin "ihmeellinen"
Ja jos jostain syystä ei varaosaliikkeestä O-renkaita löydy, niin kannattaa käydä kysymässä myös paikallisesta autosähkö puljusta tms. Ainakin täälläpäin autosähkö korjaamosta löyty mulle joskus muinoin suuttimien tiivarit.
Autosähköliikkeestä löytyy varmaan nopeite, ja noissa suuttimissa taitaa olla melkein kaikissa saman tyyppisissä samanlaiset, eli varmaan ihan vakiokamaa.
KL-varaosasta tilasin suuttimen o-renkaita. Ei montaa euroa neljä kappaletta maksanu. Eli www.kl-varaosat.fi
Sama juttu, laitoin viime talvena E32:een kaikki uudet ja KL:stä tuli. Jos tulipalokiire on noi saada, niin lähimmältä BOSCH (autosähkö)korjaamolta pitäisi löytyä sellainen laatikko, missä on lajitelma noita suuttimien o-renkaita useampaakin eri mallia.
Muista sitten, että OIKEASTI K-Jetronicissa ei ole pelkkiä o-renkaita,
vaan niihin suuttimiin tulee semmoset pidemmät kumit, joiden yläosassa on selvä paksumpi kohta ikäänkuin o-renkaan tapaan.
Kannattaa siis ottaa selvää, käykö sinne pelkät o-renkaat, vai pitääkö olla tuollaiset alkuperäismalliset.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Mä kans kattoin ettei ne ollu sellaset "donitsin" malliset. Niis oli tosiaan semmone ohuempi kohta alhaal ja paksumpi ylhääl. Mut kyl ne varmaan siel liikkees osaa neuvoa sitten.
Comment