Opelin 15" etuvetovanteista pystyy tekemään ulospäin levittävät suht helposti.
Keskiö irti kehästä ja käännät sen toisin päin. Hitsaat sen sopivaan kohtaan (kannattaa mitata ET) ja sorvaat keskireikää hieman isommaksi.
Vanha venttiilinreikä hitsaamalla umpeen ja uusi oikealle puolelle.
Volkkarilta löytyy myös joitakin 15" vanteita 4*100 jaolla.
Ja onhan noita monessa muussakin merkissä.
Toinen vaihtoehto on että otat ulkokehän jostain toisesta (=leveämmästä) vanteesta ja liität siihen vaikka tuon ooppelin keskiön. Saat lisää leveyttä samaan rahaan.
Onhan noita vippaskonsteja muitakin, tosin vanteiden hitsailu ei ole katsastusmiehen mielestä kovin järkevää. Eikä olekaan jos hitsaus tehdään hutiloiden.
Tulikohan tämä selitettyä nyt mahdollisimman epäselvästi... :|
Kannattaa kysellä ralli/jokkis autojen rakentajilta, tosin ei ole mikään älyttömän vaikea homma tehdä itse.
Jos tallista löytyy rälläkkä, pora ja mig-hitsausvärkki niin onnistuu ihan kotioloissakin.
Kannattaa kysellä ralli/jokkis autojen rakentajilta, tosin ei ole mikään älyttömän vaikea homma tehdä itse.
Jos tallista löytyy rälläkkä, pora ja mig-hitsausvärkki niin onnistuu ihan kotioloissakin.
Kannattaa kysellä ralli/jokkis autojen rakentajilta, tosin ei ole mikään älyttömän vaikea homma tehdä itse.
Jos tallista löytyy rälläkkä, pora ja mig-hitsausvärkki niin onnistuu ihan kotioloissakin.
Jos sen nyt sorvissa kuitenkin... 8)
ei, kun silmämääräisesti
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Kannattaa kysellä ralli/jokkis autojen rakentajilta, tosin ei ole mikään älyttömän vaikea homma tehdä itse.
Jos tallista löytyy rälläkkä, pora ja mig-hitsausvärkki niin onnistuu ihan kotioloissakin.
Jos sen nyt sorvissa kuitenkin... 8)
ei, kun silmämääräisesti
Juu, sorvi olisi se paras vaihtoehto.
Tosin muinoin tehtiin erääseen Ooppeliin vanteet käyttäen em.työkaluja ja saatiin niistä jopa suorat ja tiiviit.
Comment