joo eli tilanne tämä! mul on takavanne 10*17 ja etuvanne 8*17! noniin ja takavanteelle löytys renkaat 235/45 ja sit pitäs ostaa etuvanteelle vielä renkaat, mut toi samakoko 235/45 näyttää vähä isomalta tieten edessä ku on kapeempi vanne! eli mikä ois semmonen soppeli koko etuvanteelle et se näyttäs korkeusprofiililtaan samalle ku takana? ite ajattelin 225/45 vai onko teillä kokemuksia/tietoa et mikä ois järkevin
Announcement
Collapse
No announcement yet.
minkä kokoset renkaat vanteelle?(muutama kuva)
Collapse
X
-
Kapein laillinen rengas 10 tuuman vanteelle on 255/40/17. Etuvanteelle laittasin tuon 255:sen kaveriksi juurikin 225/45/17. Mutta kukin tyylillään...530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
-
-
joo tiedän et kovin kapeaa kumea ei saa laittaa, mut jos nyt ei puututa lakipykäliin vaan tosiaan iteltä löytyy 235/45 takavanteelle joka on tuon 10" leveä! ja sit pitäs löytää etuvanteelle joka on 8"leveä niin semmonen kumi joka natsais tuon takakumen korkeusprofiilin kans! ymmärsittekö?e91 330d m-sport
ex: e39 530da m-sport
ex: e39 535i m-sport
ex: e28 518i
ex: e36 320
Comment
-
-
Varmaan monikin ymmärsi mutta kokemusperäistä tietoa asiasta ei varmaan paljon löydy. Arveleppa minkä takia
Tarkasti tuota kukaan pysty sanomaan. Riippuu renkaan merkistäkin. Laita 35 profiiliset kumit niin tuskin se paljon pielessä on eikä se tuosta enää kamalammaksi ajettavuudeltaan tule jos sitä pitää minään kriteerinä rengasvalinnoille325 A Coupe -93
Comment
-
-
Vois olla 215/45 tai sitten se 225/45.F36 428iA GC M-Sport
Z3 2.8i Roadster Myytävänä
M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16
M: E36 328i osia
M: E39 business cd ja info display
M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Comment
-
-
Originally posted by BMW_///MVois olla 215/45 tai sitten se 225/45.
Henkinlökohtaisesti en pidä tuota saksalookkia juuri minään, joten oma ehdotukseni on että laitat sinne vanteille sellaiset kumit jotka niille kuuluukin.E39 520iA -02
Comment
-
-
Kyse olikin korkeusprofiilista eikä leveydestä
Siihen en kommentoi, että olisiko hyvännäköinen vai ei.F36 428iA GC M-Sport
Z3 2.8i Roadster Myytävänä
M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16
M: E36 328i osia
M: E39 business cd ja info display
M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Comment
-
-
Simo
Comment
-
Muutama asia jotka kannattaa mielestäni huomioida:
1.Ei todellakaan 235 10 tuuman vanteelle laittomuuden takii
2.Tulee tyhmän näkököinen
3.Renkaan kylki osa on se heikoin osa... ja se ei kuulu olla kulutuspintana...
4.Ei välttämättä ole kovin ihanteellinen ajaa tollasel renkaalla/vanteella
5.Vanhemmuutta rengas alkaa halkeilla kyljistä
Elikkäs kannattaa varmaan haudata ajatus noista 235 renkaista ja ostaa oikean kokoiset renkaat taaksekkin. suomen teillä on yllättävän paljo kaikkee romuu mikä joutuu ihmisten renkaisiin joten jos rengas saa esim viillon kylkeen niin se on entinen ja särkee pahimmassa tapauksessa vanteen (tyhjällä renkaalla ajo). Ensimmäinen asia olis kuitenki mun mielestä se et autos on laillisen kokoiset renkaat alla. Toi saksan luukki on aika rankka kokemus renkaalle ja se ei todellakaan pääse toimimaan niinkuin se on suunniteltu ---> kuluu miten sattuu ja on huono ajaa. Kukin tietenkin tekee miten parhaaksi näkee, mutta mielipiteeni on et laita ihmees oikeen kokoiset renkaat alle ja myy jollekki noi 235.BMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
-
Simo
Originally posted by VilikkiMuutama asia jotka kannattaa mielestäni huomioida:
1.Ei todellakaan 235 10 tuuman vanteelle laittomuuden takii
2.Tulee tyhmän näkököinen
3.Renkaan kylki osa on se heikoin osa... ja se ei kuulu olla kulutuspintana...
4.Ei välttämättä ole kovin ihanteellinen ajaa tollasel renkaalla/vanteella
5.Vanhemmuutta rengas alkaa halkeilla kyljistä
Elikkäs kannattaa varmaan haudata ajatus noista 235 renkaista ja ostaa oikean kokoiset renkaat taaksekkin. suomen teillä on yllättävän paljo kaikkee romuu mikä joutuu ihmisten renkaisiin joten jos rengas saa esim viillon kylkeen niin se on entinen ja särkee pahimmassa tapauksessa vanteen (tyhjällä renkaalla ajo). Ensimmäinen asia olis kuitenki mun mielestä se et autos on laillisen kokoiset renkaat alla. Toi saksan luukki on aika rankka kokemus renkaalle ja se ei todellakaan pääse toimimaan niinkuin se on suunniteltu ---> kuluu miten sattuu ja on huono ajaa. Kukin tietenkin tekee miten parhaaksi näkee, mutta mielipiteeni on et laita ihmees oikeen kokoiset renkaat alle ja myy jollekki noi 235.
Comment
Comment