Mistä "sport" jarrut?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7035
    • Uusikaupunki

    #16
    Liukutapit?

    Se vielä, että voi olla että ne liikkuu herkästi nyt kun ne kerran saa liikkeelle.
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • Ozzy #69#
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2006
      • 1654
      • Pirkanmaa

      #17
      Tarvitsisi päivittää jarruja tuohon e36:een. Mistä saisi sopivaan hintaan zimmermannin jarrulevyjä?
      G20 330e M-Sport sunset orange

      Comment

      • Kaimann
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2006
        • 1214
        • Karigasniemi

        #18
        Originally posted by Ozzy #69# View Post
        Tarvitsisi päivittää jarruja tuohon e36:een. Mistä saisi sopivaan hintaan zimmermannin jarrulevyjä?

        Originally posted by [BMW] View Post
        KL-varaosat myy Zimmermannin rei'itettyjä sport levyjä, jos ei hyllystä löydy niin parin viikon tilausajalla kyllä varmaankin. Hintaa tais olla jotain 67€/kpl. Hyvä hinta laatu suhde jos kelpaa..
        Originally posted by GJ View Post
        Itse tilasin omaan e46 eteen zimmermanin rei'itetyt levyt sekä Greenstuffin palat. Hintaa tuli yhteensä joku 170e, pitäisi päästä asentelemaan jo ehkä tällä viikolla. Paikka mistä näitä kannattaa kärkkyä on ebay.de
        Originally posted by larmatin View Post
        multa kannattaa kysyä maililla zimmermann levyjä ja ferodo paloja
        Toki "vanhaa" tietoa mutta ei mahdoton kokeilla.
        "Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-

        Comment

        • KATKU
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2006
          • 230
          • Vaasa

          #19
          Upataan ny vielä tähänkin säikeeseen:
          Löytyiskö noista reijitetyistä zimmermanneista ja EBC-green paloista käyttökokemuksia lisää. Vinkuuko, kerääkö reijät likaa, säröileekö reikien ympäriltä, kuluuko normaalia nopeammin ja yleinen käyttömukavuus. Tarkoitus olisi laittaa 530 D tourinkiin normaali katuajoon.

          Comment

          • P10neer1
            Bimmer Rookie
            • Feb 2007
            • 114

            #20
            Originally posted by KATKU View Post
            Upataan ny vielä tähänkin säikeeseen:
            Löytyiskö noista reijitetyistä zimmermanneista ja EBC-green paloista käyttökokemuksia lisää. Vinkuuko, kerääkö reijät likaa, säröileekö reikien ympäriltä, kuluuko normaalia nopeammin ja yleinen käyttömukavuus. Tarkoitus olisi laittaa 530 D tourinkiin normaali katuajoon.
            Itse asensin pari viikkoa sitten zimmermanin reijitetyt levyt ja fedoron palat, ei ole mielestäni edes sen kummemmin jarrupölyä tullut vakioihin verrattuna ja muutenkin ovat toimineet moitteettomasti.

            Comment

            • -kim81-
              Bimmer Rookie
              • Feb 2009
              • 76
              • Sladist

              #21
              Originally posted by KATKU View Post
              Upataan ny vielä tähänkin säikeeseen:
              Löytyiskö noista reijitetyistä zimmermanneista ja EBC-green paloista käyttökokemuksia lisää. Vinkuuko, kerääkö reijät likaa, säröileekö reikien ympäriltä, kuluuko normaalia nopeammin ja yleinen käyttömukavuus. Tarkoitus olisi laittaa 530 D tourinkiin normaali katuajoon.
              Toimiva yhdistelmä on. Itsellä 330D ja kyseiset kiekot ollu vuoden verran alla. Muista poistaa rasva hyvin ja mieluiten maalaa keskikohta. Pinta ruoste hyökkää muutoin hetkessä ja on ruman näköistä.

              Comment

              • NokiLeka
                Bimmer Enthusiast
                • May 2006
                • 2341
                • Eurajoki

                #22
                Originally posted by KATKU View Post
                Upataan ny vielä tähänkin säikeeseen:
                Löytyiskö noista reijitetyistä zimmermanneista ja EBC-green paloista käyttökokemuksia lisää. Vinkuuko, kerääkö reijät likaa, säröileekö reikien ympäriltä, kuluuko normaalia nopeammin ja yleinen käyttömukavuus. Tarkoitus olisi laittaa 530 D tourinkiin normaali katuajoon.
                Mulla on 330D:ssä ollut nyt pari vuotta Zimmerit Ferodon paloilla ja olen edelleen tyytyväinen. Reiät voi hiukan kerätä paskaa itseensä, talvisaikaan. Ei vingu, ei ole säröillyt eikä ole kuluneet mitenkään erityisen nopeasti. Käyttömukavuutena voisi omalla kohdalla ainakin mainita sen, että vesisateella ajaessa toimivat huomattavasti nopeammin kuin vakiolevyillä, joilla ei hetkeen tapahtunut mitään jarrua painettaessa. Eli keräsivät vettä levylle ja vaati hetken ennenkuin pala sai otetta. Zimmereillä ei tätä vikaa ole ollut.

                Ja jos ostat pintakäsittelemättömät, niin maalaa keskiöt, muuten ruostuu. Käsitellyissä muistaakseni merkintä -z tuotenumeron perässä.
                "I do everything my Rice Crispies tell me to"

                Comment

                • -kim81-
                  Bimmer Rookie
                  • Feb 2009
                  • 76
                  • Sladist

                  #23
                  Originally posted by NokiLeka View Post
                  Käyttömukavuutena voisi omalla kohdalla ainakin mainita sen, että vesisateella ajaessa toimivat huomattavasti nopeammin kuin vakiolevyillä, joilla ei hetkeen tapahtunut mitään jarrua painettaessa. Eli keräsivät vettä levylle ja vaati hetken ennenkuin pala sai otetta. Zimmereillä ei tätä vikaa ole ollut.
                  Juurikin näin. Kyseinen "ominaisuus" säpsäytti ainakin minut kun vuosi sitten auton vaihdoin bemuun ja tähän malliin. Ominaisuus onneksi katosi välittömästi uusien palojen ja levyjen myötä.

                  Comment

                  • KATKU
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2006
                    • 230
                    • Vaasa

                    #24
                    Näyttäs siltä, että zimmermannit on palautteen perusteella ihan OK.
                    Millä otte maalailleet noita. Ihan lämmönkestävällä spray maalilla vai jollain järeemmällä. Otteko maalanneet myös sen päätypinnan, johon vanne vastaa ?

                    Comment

                    • jr66
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2006
                      • 16661
                      • Asikkala

                      #25
                      Originally posted by KATKU View Post
                      Otteko maalanneet myös sen päätypinnan, johon vanne vastaa ?
                      En tiedä muista mutta en maalaisi itse.

                      Comment

                      • Vertigo
                        Bimmer Fanatic
                        • May 2005
                        • 806
                        • Paska Kaupunni

                        #26
                        Itsekin tässä jarruremonttia aloittelemassa...
                        Octanesta tarjosivat Zimmereitä ja Greenin paloja eteen yht 217e siis pelkkä etupää...
                        Modificarista kyselin Blackdiamondia niin hinnaksi tuli jotain tyyliin 285e...
                        saisko jostain muualta vielä vähän euroja pois noista zimmereistä?
                        I Don't Know! I Don't Like It!
                        Nykyiset:
                        E36 328i cöype
                        Exät:
                        Fiat Uno 60ies '93
                        E30 316i
                        E28 520ia
                        Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
                        Fiat 127
                        Saab 900

                        Comment

                        • Pekuz
                          Bimmer Fanatic
                          • Jul 2008
                          • 687
                          • Pirkanmaa

                          #27


                          Tuolta löytyy EBC:n kamaa aikas halvemmalla kuin suomesta. Itsellä tuli ongelma tosin kun ebcllä ei ollut eteen omaan autoon palaa valmistettuna ja olis pitäny odottaa puoli vuotta. Joten nyt on originaalia kuitenkin jarrut.
                          ''No smoke without a fire, but no fire without a diesel''

                          Comment

                          • dumppi
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2006
                            • 4351
                            • sotkamo

                            #28
                            nostetaanpas vanhaa.. mistäs näitä rei'itettyjä levyjä nykyään halvimmillaan saa jos nyt ei haeta sen kummempaa jarrutehoa ku vakiojarruistakaan vaan lähinnä sitä ulkonäköä:think
                            Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
                            e36 325i coupé R.I.P
                            e30 316 2d
                            e36 318is coupé
                            e36 323i 4d ac schnitzer replica


                            Käyttis: e39 523i 4d
                            Originally posted by rizzo
                            Paras oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
                            |Sotkamo Connection|

                            Comment

                            • Laku
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2007
                              • 17608
                              • Turku

                              #29
                              Schmiedmaan ja Ebay?
                              Näillä mennään:
                              - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                              - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                              - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                              - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                              Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                              Comment

                              • petrolhead
                                Moderator
                                • Feb 2004
                                • 13793
                                • Hyvinkää

                                #30
                                Ensimmäinen ja kustannustehokkain tuninki on vimosen päälle kunnossa olevat vakiojarrut ja vaikka Motulin 600 jarrunesteeksi. Sitten kun ne alkaa häipyillä niin harkitsee niitä virallisen näköisiä jarruosia.

                                Yllämainituilla eväillä pystyy jo kohtuu lujaa menemään mutkatietä..
                                2015 VW Crafter
                                1984 BMW 316
                                2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                                petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                                "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                                Comment

                                Working...
                                X