Announcement

Collapse
No announcement yet.

318Ti ratti lintassa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vexx
    Newbiemmer
    • Apr 2006
    • 6

    318Ti ratti lintassa

    Elikkäs pääsi aamulla sohjot yllättämään vaikka varovasti ajelinkin, ei kesärenkaat olleet paras vaihtoehto ja auto pääsi tärähtämään katukivetykseen vasen eturengas edellä...

    Nyt ongelmana on se, että vaikka auto menee suoraan on ratti hieman kallellaan vasemmalle. Elikkäs jos laitan ratin suoraan menee auto oikealle. Renkaat kuitenkin ainakin silmämääräisesti osoittavat täysin samaan suuntaan..

    Mikähän tuossa tärskyssä meni? Ja paljonkohan joutuu taas lompakkoa kaivamaan...
  • Convertible
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2003
    • 2638
    • Turku

    #2
    Ohjauskulmat ovat vain luultavasti pielessä tärskyn vuoksi. Eli varaa aika ohjauskulmien säätöön...
    F25 X3 35d
    E87 118i
    E46 330ti
    E46 M3
    E30 M3
    E30 M3 Convertible
    Z3 Roadster

    Comment

    • Jusaus
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2004
      • 1124
      • Kajaani

      #3
      Originally posted by Vexx
      Elikkäs pääsi aamulla sohjot yllättämään vaikka varovasti ajelinkin, ei kesärenkaat olleet paras vaihtoehto ja auto pääsi tärähtämään katukivetykseen vasen eturengas edellä...

      Nyt ongelmana on se, että vaikka auto menee suoraan on ratti hieman kallellaan vasemmalle. Elikkäs jos laitan ratin suoraan menee auto oikealle. Renkaat kuitenkin ainakin silmämääräisesti osoittavat täysin samaan suuntaan..

      Mikähän tuossa tärskyssä meni? Ja paljonkohan joutuu taas lompakkoa kaivamaan...
      Raidetanko ja pyöränkulmat, ainakin. Eli raidetanko voi olla vääntynyt ja siitä johtuu se että auto ei kulje "suoraan".
      Nyk: GSX1300R -00
      Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
      ---------------------------------------------
      -Official member of BTCF-Sauna Team-
      ---------------------------------------------

      Comment

      • Vexx
        Newbiemmer
        • Apr 2006
        • 6

        #4
        Originally posted by Jusaus
        Raidetanko ja pyöränkulmat, ainakin. Eli raidetanko voi olla vääntynyt ja siitä johtuu se että auto ei kulje "suoraan".
        Juu onhan tuo raidetanko vaihtoehto, mutta auto kulkee nätisti kyllä suoraan ei hae eikä tee muutakaan ihmeellistä..

        Comment

        • Hemi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 18880
          • Pirkanmaa

          #5
          Joko raidetanko tai luultavammin vasen alatukivarsi jos kerran ratti kääntyi vasemmalle. Aurausta siis nyt liikaa ja casterit liikaa pystyssä joten suurella todennäköisyydellä alatukivarren vaihdon tuo kesärengaskokeilu maksoi.
          Kulmat pitää olla pielessä PALJON jotta sen pentti perusautoilija pertuntumalta huomaa/ymmärtää.

          Comment

          • Vexx
            Newbiemmer
            • Apr 2006
            • 6

            #6
            Sen verran päivitystä, että kävin katsastamassa auton ja meni läpi puhtain paperein...

            Ei näyttänyt mikään vääntyneeltä, kun alta katselin autoa, eli olisikos ideoita mistä johtuu

            Comment

            • Rahu
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2002
              • 6464
              • Tuusula

              #7
              Originally posted by Vexx
              Sen verran päivitystä, että kävin katsastamassa auton ja meni läpi puhtain paperein...

              Ei näyttänyt mikään vääntyneeltä, kun alta katselin autoa, eli olisikos ideoita mistä johtuu
              Itselleni kävi vähän samansuuntainen juttu tosin oikeaan eturenkaaseen/vanteeseen ja nyt on ratti vinossa hieman vasemmalle, itsekin katselin auton alta ja joku mekaanikkokin sitä katseli eikä mitään vääntymiä silmämääräisesti nähty mutta se ei todellakaan tarkoita sitä etteikö jokin olisi vääntynyt sillä jos meinaa ne silmämääräisesti nähdä niin saa olla aika vitun solmussa tukivarret sun muut.. Joten näin parhaaksi laittaa vakuutuksen piikkiin niin saa samalla uuden vanteenkin ja kaikki muutkin samalla kuntoon naurettavalla omavastuun hinnalla.
              BMW Service
              P.o4oo925441
              [email protected]
              Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
              Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

              Comment

              • Vexx
                Newbiemmer
                • Apr 2006
                • 6

                #8
                Originally posted by Rahu
                Itselleni kävi vähän samansuuntainen juttu tosin oikeaan eturenkaaseen/vanteeseen ja nyt on ratti vinossa hieman vasemmalle, itsekin katselin auton alta ja joku mekaanikkokin sitä katseli eikä mitään vääntymiä silmämääräisesti nähty mutta se ei todellakaan tarkoita sitä etteikö jokin olisi vääntynyt sillä jos meinaa ne silmämääräisesti nähdä niin saa olla aika vitun solmussa tukivarret sun muut.. Joten näin parhaaksi laittaa vakuutuksen piikkiin niin saa samalla uuden vanteenkin ja kaikki muutkin samalla kuntoon naurettavalla omavastuun hinnalla.
                Muuten ihan hyvä vaihtoehto, mutta auto on tuotu saksasta vasta äskettäin, eikä siinä ole vielä kaskoa..

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎