Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitupiikin jousista

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rikke
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2005
    • 579
    • Paimio

Kitupiikin jousista

Morjens! Semmosta kyselisin kun tarttis saada bemua (e36 vm.91) vähän enemmän tonttiin, ja kitupiikistä löytyi 60/30 jouset: "AP madallus 60/30, BMW E36 6-syl. 06/92 asti"
    Kehtaakos kukaan myöntää hankkineensa tuonlaisia? Ovatko hyviä vai huonoja vai hyvin huonoja? Jokunen kuvakin olisi kiva että saisi vähän hahmotettua että kuinka paljon ne todellisuudessa madaltavat? Tai suositelkaa joitain hyviä jousia, madallusta sais olla edessä ainakin se 60mm, takaata siinä 20-30mm tienoilla?
    Kiitoksia jo etukäteen

Nyk. E46 320i '99 -Teini-iän uudelleenelämislaite-
    Nyk. VW Golf '00
    Nyk. VW Golf '95
    Historiaa:x17 BMW +Muuta
  • KFZ-Koenig
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 2900

Mulla on tuon merkkiset jouset E38:ssa ja laatuun olen ollut täysin tyytyväinen. Muihin kysymyksiin en osaa vastata.
    Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

Comment

• Tojopa
      BTCF Member
      • Mar 2004
      • 1592
      • Kuopio

Omassa E34-korisessa on AP-jouset ja tuntuma on hyvin pitkälle samanlainen kuin alkuperäisenä olleilla M-jousilla, aavistuksen jämäkämpi. Varsin tyytyväinen olen tuohon sarjaan ollut. Ostin tuon sarjan ankkuli-nimimerkiltä, ja hinta/laatu-suhde oli enemmän kuin kohdallaan

Comment

• Rikke
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2005
        • 579
        • Paimio

Kiitoksia vastauksista Pitänee katsoa jos tollaiset hommais, vielä kun näkis sen madalluksen, tai sais mitan navasta pyöränkaariin

Nyk. E46 320i '99 -Teini-iän uudelleenelämislaite-
        Nyk. VW Golf '00
        Nyk. VW Golf '95
        Historiaa:x17 BMW +Muuta

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡