Announcement

Collapse
No announcement yet.

Levityspalat paljonko pitäis levittää??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • piru
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2003
    • 194
    • Tammisaari

Levityspalat paljonko pitäis levittää??

Moi.. Olen ostamassa 17 tuumaiset aluvanteet mun e30 bemuihin.. Niissä on ET40 ja ovat 7 " leveät. Että kuinka paljon ne levikepalat pitäis levittä jos mä haluaisin ne niin paljon ulospäin kuin on mahdollista?? Että vain millimetrsin olis kaaren ja renkaan välillä Jos joku tietää/on kokemusta tähän asiaan ni voisit vastata tähän vaikka.
  • Tarute
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 345
    • Jyväskylä

Itellä on takana 9*16 ET15 ja on tasan kaaren tasalla, mutta kyllä noi ET40 menee alle ei oo vaan oikeen siistin näköset kun jää niin paljon sisään.
    340KW/600NM

Comment

• Juhis
      BTCF Honorary Member
      • Jul 2002
      • 19175
      • -

7" ET 40 ei kyllä mahdu pyörimään ainakaan edessä isolla 51mm etutolpalla E30 mallissa.

Mutta itse topicin aiheeseen. Sopiva levikepala on 20-40mm paksu käytetystä rengaskoosta riippuen.
      All good things come to those who wait.

Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

Sound Factory Bar & Nightclub

Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

Comment

• tepi_
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 2185
        • TKu

Originally posted by Juhis
        7" ET 40 ei kyllä mahdu pyörimään ainakaan edessä isolla 51mm etutolpalla E30 mallissa.

Mutta itse topicin aiheeseen. Sopiva levikepala on 20-40mm paksu käytetystä rengaskoosta riippuen.
        Eikä kyllä mahu pikkutolppaseenkaan,kokeilin joskus 17" vanteita et 37 ja 7" leveitä ja jäi noin milli etutolpan ja vanteen väliin..

Comment

• Hemi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 18880
          • Pirkanmaa

20mm:n levikepalalla homma onnistuu...

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰