Tullu tossa ajateltua asioita:
löytyykö eteen ulomman pallonivelen tilalle kovaa ns. e 30- tyyppistä osaa, e 36- pallossahan on se kumisysteemi? Mikä tarkoitus vai laakeriäänen eristäminen, e 30:stä ei kuulu ääntä. Onko kellään kokemusta moisesta hommasta.
Jos vaihtoehtoista palloa ei löydy niin käykö e 30 tukivarsi heittämällä eli kiinnitys, raideleveys, koiranluun kiinnitys yms.
edit. e30 tukivarsi käy, laitan sellaset kiinni. Mites toi takapää ?
Takakelkan kiinnitys kiinteästi koriin eli kumipuslien korvaus kovalla materiaalilla esim. alumiini/teräsholkkisysteemi. Powerflexin puslasarja tuli hankittua mutta rupesin tuumimaan asiaa uudestaan. Äänieristys taas "ongelma", toisaalta vetopyörästö on kumeilla kiinni ja tukivarsien sisäpäissä on kumit ja alhaalla myös ulkopäässä joten jyristääkö tollanen kuitenkaan normiosia enempää, TIETÄÄKÖ kukaan ?
Mitäs mielipiteitä tän jutun asiat herättää, vois tulla kiva peli kurvailla kun ylim. nivelten ym. osien liikkeet/joustot poistuu. Edessä on pf-puslat ja taakse se sarja hyllyssä, myös keinuvarsiin eli aurauksensäätökohteeseen.
Ko. peli 318 is vakiojousituksella eli kuitenkin sedania matalampi, -50 mm. sarjaa en laita, käyttöauto kuitenkin. Korkeintaan bemarin -15mm. m-sport vai m-tech kumpi lienee oikea termi. Renkaat 205/55-16 7x16 et 35 aluilla.
löytyykö eteen ulomman pallonivelen tilalle kovaa ns. e 30- tyyppistä osaa, e 36- pallossahan on se kumisysteemi? Mikä tarkoitus vai laakeriäänen eristäminen, e 30:stä ei kuulu ääntä. Onko kellään kokemusta moisesta hommasta.
Jos vaihtoehtoista palloa ei löydy niin käykö e 30 tukivarsi heittämällä eli kiinnitys, raideleveys, koiranluun kiinnitys yms.
edit. e30 tukivarsi käy, laitan sellaset kiinni. Mites toi takapää ?
Takakelkan kiinnitys kiinteästi koriin eli kumipuslien korvaus kovalla materiaalilla esim. alumiini/teräsholkkisysteemi. Powerflexin puslasarja tuli hankittua mutta rupesin tuumimaan asiaa uudestaan. Äänieristys taas "ongelma", toisaalta vetopyörästö on kumeilla kiinni ja tukivarsien sisäpäissä on kumit ja alhaalla myös ulkopäässä joten jyristääkö tollanen kuitenkaan normiosia enempää, TIETÄÄKÖ kukaan ?
Mitäs mielipiteitä tän jutun asiat herättää, vois tulla kiva peli kurvailla kun ylim. nivelten ym. osien liikkeet/joustot poistuu. Edessä on pf-puslat ja taakse se sarja hyllyssä, myös keinuvarsiin eli aurauksensäätökohteeseen.
Ko. peli 318 is vakiojousituksella eli kuitenkin sedania matalampi, -50 mm. sarjaa en laita, käyttöauto kuitenkin. Korkeintaan bemarin -15mm. m-sport vai m-tech kumpi lienee oikea termi. Renkaat 205/55-16 7x16 et 35 aluilla.
Comment