Väsäilin vanteet alle, et pitäis olla kyllä ihan oikea mutta turhan lähelle iskaria menee renkaan pyörintä. Renkaat suorassa just ja just paperi liikkuu välissä, reilummin kääntäessä alkaa hankaamaan jonkin verran enemmän. Kyse ei oo kyllä kun parista millistä, mutta mieluummin asentaisi niin ettei hankaa ollenkaan. Ei viittis alkaa kapeempia renkaitakaan suunnitteleen noin pienen takia. Sovellanko jotenkin jokusen millin levitys"kiekon" (ja kärsiikö keskitys niin pienestä) vai annanko vaikka olla ja hangata niin kauan ettei hankaa enää?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Miten vannetta järkevimmin ulos pari mm?
Collapse
X
-
siis tuoko hankaaminen tapatuu edessä vai takana??
itsellä takana 10x18" et15, 265/35 kumilla ja iskariin jää väliä silti n. 5mm...?
edit: jaa näköjään edessä...no itsellä edessä 8,5x18" et 25 ja 235/40 kumi, eikä ole kyllä lähelläkään iskaria...
Comment
-
-
Ostat sinne 5mm levikepalat ja sillä hyvä...530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
Comment
-
-
Originally posted by himonussijaEikö nuo spacerit ole laittomat? Kuinka helppo ne on havaita katsastuksessa?
kyllähän ne katsastuksessa huomaa jos katsoo.
mutta eikös vannevalmistajan toimittamat vanteiden pulttijakoa muuttavat adapterit ole laillisia... eipä mulla ainakaan oo noihin ikinä puututtu.Nykyisin mennään X3 E83
Comment
-
-
Originally posted by jare ///M3kyllähän ne katsastuksessa huomaa jos katsoo.
mutta eikös vannevalmistajan toimittamat vanteiden pulttijakoa muuttavat adapterit ole laillisia... eipä mulla ainakaan oo noihin ikinä puututtu....
Comment
-
Comment