juu, on lähellä et tilaisin tommoset Breyton Imaginet kaaraani, mut mut. Mulla ois jemmas 235/35/19 Falkenin renkaat. Mut kai ne menee hyvin päälle 9x19" vanteelle, vai? ja vannetta on saatavilla ET:llä 44 tai 38, joten kumpi olisi suotavampi?
en oo kovin perehtynyt näihin vanne asioihin tarkasti ni kysäsisin vaa. Koitin tuolta "Renkas TAULUKKO" threadista katella mut ei oikee ollu vastaavaa tilannetta. Kiitos jo etukäteen
19" vanne ongelma
Collapse
X
-
Tags: None
-
juu nii kattelin, tekis vaa nii perkeleesti miel tommosii huulivanteit. ottaakoha vaa miten kiinni edest
BMW 325i e36, vm-94 taxi
Comment
-
-
Ite ainakin ottaisin 38 et:llä,kun kävin koittamassa 45 et:n vanteita tollasen sedanin alle, niin tolpan ja vanteen väliin jäi juuri ja juuri milli tai pari, tosin koko oli 17".Vanteen leveys oli 8,5" muistaakseni.Eli tuo 38 et voipi olla sopiva tuohon ja tolla leveydellä.Enemmän siellä tiukkaa ton 44 et:n kanssa tekee.Ja pitäs nakkienkin mennä ihan kivasti tohon vanteelle.Originally posted by Ari Lipsanenjuu, on lähellä et tilaisin tommoset Breyton Imaginet kaaraani, mut mut. Mulla ois jemmas 235/35/19 Falkenin renkaat. Mut kai ne menee hyvin päälle 9x19" vanteelle, vai? ja vannetta on saatavilla ET:llä 44 tai 38, joten kumpi olisi suotavampi?
en oo kovin perehtynyt näihin vanne asioihin tarkasti ni kysäsisin vaa. Koitin tuolta "Renkas TAULUKKO" threadista katella mut ei oikee ollu vastaavaa tilannetta. Kiitos jo etukäteenBMW e39 535i -98
Volvo s80 2,4 -02
Comment
-
Originally posted by ExtremaahIte ainakin ottaisin 38 et:llä,kun kävin koittamassa 45 et:n vanteita tollasen sedanin alle, niin tolpan ja vanteen väliin jäi juuri ja juuri milli tai pari, tosin koko oli 17".Vanteen leveys oli 8,5" muistaakseni.Eli tuo 38 et voipi olla sopiva tuohon ja tolla leveydellä.Enemmän siellä tiukkaa ton 44 et:n kanssa tekee.Ja pitäs nakkienkin mennä ihan kivasti tohon vanteelle.
kiitos juuri tälläistä vastausta hain
BMW 325i e36, vm-94 taxi
Comment
-
aivan, tuosta tulikin mieleeni tietääkö kukaan täällä itä-suomessa asuva missä olisi jokin halli/paja joka pokaisi kaaria? ja mihin hintaan?
EDIT: Voisikos joku valasta mua ja kertoo onko näissä huulta paljoakaan? kun kuvat tuppaa hämäämäänLast edited by Ari Lipsanen; 03-07-2006, 19:56.BMW 325i e36, vm-94 taxi
Comment
Comment