Eli tilasin tohon mun e36 320 coupe 8/-92 penariin m-alustan... Sachs advantage lukee paketissa, ovat ilmeisesti aivan samat kuin Bogen turbot... Asennusvaiheessa tuli kuitenkin sellainen ongelma, että iskarin yläpään kierre on niin lyhyt ettei saa pulttia kiinni(25mm liian lyhyt)... Eli jos meinaa laittaa m-iskarit vakioalustaiseen niin pitääkö vaihtaa myös yläpään laakerit vai mikä siinä on?? Tuliko väärät iskarit vai mikä mättää??
Syy miksi laitan mieluummin m-alustan on se, että autossa on jo weitecin -40/35 jouset ja vakioiskareilla ei alusta ole tarpeeksi jäykkä ja pohjaanlyöntiriski kasvaa.....(nykyiset vakioiskarit jo paskana)
Kiitoksia jo etukäteen jos joku vaivautuu kertomaan miksei m-iskarit sovi, tai mitä pitää tehdä jotta sopii

Syy miksi laitan mieluummin m-alustan on se, että autossa on jo weitecin -40/35 jouset ja vakioiskareilla ei alusta ole tarpeeksi jäykkä ja pohjaanlyöntiriski kasvaa.....(nykyiset vakioiskarit jo paskana)
Kiitoksia jo etukäteen jos joku vaivautuu kertomaan miksei m-iskarit sovi, tai mitä pitää tehdä jotta sopii


Comment