Moi. Onks kukaan laittanu 4,75" -jaon vanteita bemariin? Sopiko? Eroa pulttikehässä on 0,7mm, eli .35 puolellaan? Olis semmonen aluvannejuttu tulossa mitä ei saa 120 pulttijaolla ja harmittais jos ei sais laitettua tohon seiskaan kiinni.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
4,75" vanteet bemariin?
Collapse
X
-
Tags: None
-
-
herrakani
Teinivuosilta muistelisin et joku "viilas" gragarin s/s:t niin et ne meni bemariin, mutta mun mielestä toi kuulostaa vähintäänkin epäilyttävältä. Mut mä oon käsittäny, että vaihtoehdot on vähissä.
Comment
-
Originally posted by jmp2002eikö olemassa ole niitä epäkesko pyörän pultteja niin luulis niillä saavan..
Tai
mahtuuko väliin jaonmuutos speiserit??
tai
tosi mies käyttää viilaa
kummiskin on piennestä kiini..
on olemassa niin sanottuja huijari pultteja et saa noi vanteet passaan.
€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Kyllähän nuo jaon puolesta saa vaikka epäkeskopulteilla kiinni. Epäkeskopulteillahan saa muutettua noin 2mm jakoa esim. 112-->110 jne. Ja niitähän saa monen rengasliikkeen kautta tai ainakin meikäläinen on hoimmannut niitä rengasliikkeestä ja taitaa maksaa 2.5-3€ kpl.-MB 350 CLS-
-Fiat Ducato-
-Volkswagen Vento 1.8-
-Yamaha R1-
Autonosturit, rengaskoneet, korjaamokoneet edullisesti:
http://www.eduel-asennus.fi
Comment
-
-
herrakani
ookoo, kiitoksia.
Sit pitää varmaan tilata ne vanteet ja murehtia että mahtuuko ne pyörimään jarrujen päällä.
Comment
-
Originally posted by herrakaniMoi. Onks kukaan laittanu 4,75" -jaon vanteita bemariin? Sopiko? Eroa pulttikehässä on 0,7mm, eli .35 puolellaan? Olis semmonen aluvannejuttu tulossa mitä ei saa 120 pulttijaolla ja harmittais jos ei sais laitettua tohon seiskaan kiinni.
Comment
-
-
Originally posted by TzeimiSnadisti ot:ksi mutta millähän keskirei´llä chevyn vanteet ovat?e36 320 cabrio.
e36 328 coupe.
Comment
-
-
herrakani
Comment
Comment