eli laitettii e39 540:iin alle nyt keltaset jäykkyys-säädettävät konit ja laitettii jäykkyys puoleenväliin, mut nyt kiinni ollessa tuli aika kova tost perästä. eli pystyyk niit säätämään ilman et ottaa koko pakettia irti ja purkaa.vai saako säädettyä pelkästää ottamal alapään irti ja kääntämäl iskaria. (ku me säädettii niin et varsi pohjaan ja sit kääntämäl vajaa 3 kierrosta oli säätöalue, mut ei taida onnistuu iskarin varren ollessa ulkona ku jousi on nyt ympäril. ni prkl.. joutuuk kuitenki ottaa koko jousi/iskaripaketin irti ja löysäämää säätöö.,
Announcement
Collapse
No announcement yet.
konien säädöstä?
Collapse
X
-
Originally posted by niksaeli laitettii e39 540:iin alle nyt keltaset jäykkyys-säädettävät konit ja laitettii jäykkyys puoleenväliin, mut nyt kiinni ollessa tuli aika kova tost perästä. eli pystyyk niit säätämään ilman et ottaa koko pakettia irti ja purkaa.vai saako säädettyä pelkästää ottamal alapään irti ja kääntämäl iskaria. (ku me säädettii niin et varsi pohjaan ja sit kääntämäl vajaa 3 kierrosta oli säätöalue, mut ei taida onnistuu iskarin varren ollessa ulkona ku jousi on nyt ympäril. ni prkl.. joutuuk kuitenki ottaa koko jousi/iskaripaketin irti ja löysäämää säätöö.,Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
-
-
Originally posted by niksaeli laitettii e39 540:iin alle nyt keltaset jäykkyys-säädettävät konit ja laitettii jäykkyys puoleenväliin, mut nyt kiinni ollessa tuli aika kova tost perästä. eli pystyyk niit säätämään ilman et ottaa koko pakettia irti ja purkaa.vai saako säädettyä pelkästää ottamal alapään irti ja kääntämäl iskaria. (ku me säädettii niin et varsi pohjaan ja sit kääntämäl vajaa 3 kierrosta oli säätöalue, mut ei taida onnistuu iskarin varren ollessa ulkona ku jousi on nyt ympäril. ni prkl.. joutuuk kuitenki ottaa koko jousi/iskaripaketin irti ja löysäämää säätöö.,
Se säätö ei vaikuta puristusvaimennukseen, sillä säädetään sitä ulostuloa, eli iskarin palautumista alkuperäiseen mittaansa.
Vaikuttaa hyvin vähän siihen kovuuteen.
Paras ajettava mutkiin tulee, kun säädät ihan tiukimmalle.
Jos haluat pehmyttä kyytiä, niin sitten ihan toisenlaiset iskarit.
.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
-
Originally posted by tuikkuSe säätö ei vaikuta puristusvaimennukseen, sillä säädetään sitä ulostuloa, eli iskarin palautumista alkuperäiseen mittaansa.
Vaikuttaa hyvin vähän siihen kovuuteen.
Paras ajettava mutkiin tulee, kun säädät ihan tiukimmalle.
Jos haluat pehmyttä kyytiä, niin sitten ihan toisenlaiset iskarit.
.
tiukimmalle kun säätää niin perä jää alas kun painaa, eli ei toimi ollenkaan tai sitten iskarit on jo ihan väljät jos kireimmällä tarvii pitää.
miks ihmeessä pitäisi olla pehmeään kyytiin erilaiset iskarit kun noi konit ei vaikuta joustokovuuteen ja kaiken lisäksi paluukin on säädetävisä oman mielen mukaan.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000no nyt tulee kyllä melkosta legendaa
tiukimmalle kun säätää niin perä jää alas kun painaa, eli ei toimi ollenkaan tai sitten iskarit on jo ihan väljät jos kireimmällä tarvii pitää.
miks ihmeessä pitäisi olla pehmeään kyytiin erilaiset iskarit kun noi konit ei vaikuta joustokovuuteen ja kaiken lisäksi paluukin on säädetävisä oman mielen mukaan.
Jos nyt ajatuksen kanssa lukisit, mitä itse kirjoitit, niin huomaat, että ainakin kahteen kertaan kirjoitit itsesi pussiin.
Ne keltaiset, säädettävät on sieltä jäykemmästä päästä, tarkoitettu hiukan madallettuihin alustoihin, joissa on joustomatka lyhyempi.
Siksi puristuspuolen vaimennus on jo säädetty valmiiksi kohdilleen, ettei koko ajan pohjailisi.
Myös minun autossani on tuollaiset.
Lyhyempi joustomatka vaatii jäykemmän perusasetuksen.
Jos tuntuu, etten minä tiedä, niin kannattaa kysyä sieltä, mistä ne on ostettukkin.
Jos haluaa pehmeää kyytiä, niin originaalit iskarit vakioalustalla on parempi vaihtoehto.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
-
Originally posted by tuikkuJos nyt ajatuksen kanssa lukisit, mitä itse kirjoitit, niin huomaat, että ainakin kahteen kertaan kirjoitit itsesi pussiin.
Ne keltaiset, säädettävät on sieltä jäykemmästä päästä, tarkoitettu hiukan madallettuihin alustoihin, joissa on joustomatka lyhyempi.
Siksi puristuspuolen vaimennus on jo säädetty valmiiksi kohdilleen, ettei koko ajan pohjailisi.
Myös minun autossani on tuollaiset.
Lyhyempi joustomatka vaatii jäykemmän perusasetuksen.
Jos tuntuu, etten minä tiedä, niin kannattaa kysyä sieltä, mistä ne on ostettukkin.
Jos haluaa pehmeää kyytiä, niin originaalit iskarit vakioalustalla on parempi vaihtoehto.
Comment
-
Comment