Onko kellään kokemuksia Yokohaman renkaista.Ajattelin laittaa sellaiset alle 530da touringiin.225/55/16
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Yokohama renkaat
Collapse
X
-
Joo... mulla tuli Yokohamat mukana ostaessa e34:n. Enpä kyllä mene valittamaan ajo-ominaisuuksia tai melua. Tosin mitään ääriolosuhteita ei ole tullut testattua tai miten herkästi lähtee vesiliirtoon. Mulla taitaa koko olla 195/65-15. Mutta ite vähän naureskelin kattoessa renkaita ostaessa, mutta tosiaan eipä oo ollut valittamista 1,5 kesän kokemuksella. Mutta mutta.... en oo toisenlaisilla gummeilla tota autoa ees ajanut.Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
-
Mulla e36:ses 215/45/17 avs sportit, tosi mukavat tasaisella ja sileällä asvaltilla mutta jos on uraa ja karkee pinta niin kyllä vetelee ja kumisee, taitaa tosin olla kaikkien "leveiden" matalaprofiilien ongelma. Aika pehmeät tuntuu olevan, eli mukavat mutta myös kuluu nopeesti, ainaki takaa... :lol: Vesikelillä halutessa erittäin liukkaat mut en oo ainakaa toistaiseksi tahattomaa liirtoon niillä päässy vaikka välillä on ajettu lujaaki.
Hintahan noissa on kohdallaan, vois sanoa että suosittelen ainaki noita avs sportteja, muista malleista ei oo kokemusta.e61 530da M-Sport & e36 325i
Comment
-
-
Moro.Mulla oli Bemussani 205/40-16 Yokohama A520 kumit ja voin kyl sanoo että en oo paremmilla kumeilla koskaan ajanut.Vesi liirtoa en saanut aikaiseksi yrittämälläkään ja pito oli kyllä omaa luokkaansa. suosittelen.Taitaa vaan tuo malli olla jo oldschoolia eli uuden mallin menivät ryökäleet tekemään.A520 oli sika kallis suomessa jokinen vuosi sitten eikä tota kokoa edes täältä saanut.Lupailivat vaan ja sain ne sitten hommattua saksasta.Oli ultra high performance kategorialla yokohaman kotisivulla.BMW 320IM-86.BMW325IM-87.BMW 318I TOURING-92.VW Vento-96 td.
Comment
-
-
Kait niitä on erilaisia renkaita tuolta Yokohamalta, että riippuu vähän mitä sitten on katsomassa niistä... Jossakin päin maailmaa Porscheissa on ensiasennusrenkaana Yokohamat (se taas riippuu tosiaan sopimuksista). Mutta niin, kyllä niistäkin "hyviä" renkaita löytyy, iso merkkihän sekin on.
Sitä en sitten tidä kuinka paljon halvemmat ne niissä paremmissa renkaissaan on kuin vaikka Continentalit (sportcontact), Michelinit (pilot) taikka Bridgestonet (potenza). Joita kyllä katselen itse ennemmin kun renkaita ostan mutta enpä tiedä mikä on budjettihaarukka...?
Mutta niin, en epäile, etteikö Yokohamalta löytyisi myös hyviä renkaita. Löytyyhän Micheliniltäkin jotain classicia joka ei pidä kuivalla eikä satella... :wink:sääliä saa lahjaksi, kateus pitää ansaita
Comment
-
-
mulla ollu joskus A520:set ja pari kertaa jo A539:it, kokoa huimat 205/50 15", ainakin radalla toimii hyvin, tosin ehkä jonkin verran sulamis ongelmia n.3-4 kierroksen jälkeen mutta siviiliajoon tosi hyvät, pitää kylmänäkin 8) suosittelen H/L suhde kohdallaan*** BMW POWER ***
---------------------
e91 318d touring
e60 530xd
ex:
e46 318d touring
e46 320i sedan
e39 525tdsa touring
e30 327i
e30 318is 2-ov.
e32 735i
e34 520i sedan
e30 316i 2-ov.