Eli oon suunnitellu laittavani autooni (BMW E30 316 -87) Spaxin tai Gazin iskunvaimentimet? Onko kellään kokemusta näistä iskareista? Ja sit kumpi vaihtoehto ois parempi säädettävät vaiko ei? Juttuja oon lukenu et hinta laatusuhde ois kohillaa mut ny o iskeny valinnan vaikeus, normi Sport alustasarja (SPAX) maksaa jousineen päivineen 457€ ja säädettäville tulis hintaa reilu 500€ pelkät iskarit, noissa säädettävissa hinnat o kummillakin merkeillä lähes samat mut niihi tarttis ostaa viel kunnon jouset eli hintaa tulis reilut 700€. Et kannattaako? JA SIT KOKEMUKSIA HALUUN EHOTTOMASTI KUULLA? PS: entinen omistaja oli tehny eteen mannemallin madalluksen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Spax vaiko Gaz iskarit, säädettävät vai normit?
Collapse
X
-
Originally posted by Martti.KaijEli oon suunnitellu laittavani autooni (BMW E30 316 -87) Spaxin tai Gazin iskunvaimentimet? Onko kellään kokemusta näistä iskareista? Ja sit kumpi vaihtoehto ois parempi säädettävät vaiko ei? Juttuja oon lukenu et hinta laatusuhde ois kohillaa mut ny o iskeny valinnan vaikeus, normi Sport alustasarja (SPAX) maksaa jousineen päivineen 457€ ja säädettäville tulis hintaa reilu 500€ pelkät iskarit, noissa säädettävissa hinnat o kummillakin merkeillä lähes samat mut niihi tarttis ostaa viel kunnon jouset eli hintaa tulis reilut 700€. Et kannattaako? JA SIT KOKEMUKSIA HALUUN EHOTTOMASTI KUULLA? PS: entinen omistaja oli tehny eteen mannemallin madalluksen
2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
-
-
Jaa-a
Originally posted by hednamTuolta tilaat H&R CUP-kitin niin saat hyvän alustan alta 500e. http://tunex.fi/Last edited by Martti.Kaij; 10-09-2006, 16:57.E46 328i
REDLINE OILS
UUC Motorwerks
Comment
-
-
gaz paketti coilovereita tulossa. 14mm varrella, omilla mitoilla tolppa ja jouset. uniball nivelet. hinta naurattavan halpa suoraan valmistajalta tilattuna. piti saaha lyhyt tolppa(four link)thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
Alex von Falkenhausen
Comment
-
-
Originally posted by julmajulli View Postmistäs noita edullisia gaz:n paketteja saathought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
Alex von Falkenhausen
Comment
-
-
vanha topic,mutta kysymys sopii tänne hyvin...
E30 325 autoon on tullut rakennettua pikkuhiljaa rata-alustaa(driftiä silmällä pitäen).
Taakse pitäisi ostaa iskarit,rallyracessa tullut jo asioitua ennenkin,niin sieltä meinasin ostaa nuokin(kuten myös uudet kynäjouset taakse samalla)
Eli kummista parempia kokemuksia, gaz vai spax?
kummatkin pyöreesti satasen kappaleelta ja molemmat säädettäviä.
ja madallus on mallia reilu.-e30 325tic track
Comment
-
Comment