Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alustassa vikaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kovaluu
    Newbiemmer
    • Aug 2006
    • 16
    • Espoo

Alustassa vikaa

Elikkä huomasin juuri, että kun lastaan autoni (E36 M3 coupé) takakontin täyteen(tai takapenkillä kaksi ihmistä), niin oikea takapää tippuu paljon matalemmalle(lokarin sisään). Samoin kun tankkaa täyteen. Sitten kun sillä ajaa, niin ei pysty tekemään täys(tai edes 75%) kiihdytystä ilman, että alkaa kuulua raahauksen ääni. Veikaan, että rengas osuu koriin lokarin sisällä...
    Toivon, että jousi olisi vain hajonnut, mutta onko teillä vaihtoehtoisia ideoita, että mikä voisi olla hajalla?
    BMW M3 E36 Coupé -93
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

Taitaa oikea takanurkka olla lähes kaikissa bemuissa hieman alempana kuin vasen?

Comment

• reddewil
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 3015
      • West Coast

Originally posted by Hemi
      Taitaa oikea takanurkka olla lähes kaikissa bemuissa hieman alempana kuin vasen?
      Tätä en ole huomannut (jostusko akusta), mutta jousia näistä tuntuu katkeilevan.
      ...

Comment

• kovaluu
        Newbiemmer
        • Aug 2006
        • 16
        • Espoo

Ilman painoa takana ne on ihan kohtuu balanssissa, mutta painolasti vetää sen toisen puolen selvästi liian alas. Eli täytyy tänään kokeilla sitä jousta josko olisi hajalla, koska jos on kavereita kyydissä niin ei ole kovin eleganttia, kun kokoajan auto vaan raahaa. Ja se lokari syö silloin myös siitä renkaan sivusta... ei näin. Tossa on aika uudet cobran madallusjouset, joten saako niitä yksittäiskappaleina vai joutuuko ostamaan kokonaan uuden setin? Käväsi mielessä koko hoidon uusiminen säädettävään malliin...
        BMW M3 E36 Coupé -93

Comment

• Fabsu
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 1754

Osta se säädettävä! Et varmasti tuu katumaan...
          AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro

ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
          e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
          e30 318i -88

Comment

• kovaluu
            Newbiemmer
            • Aug 2006
            • 16
            • Espoo

Meinaatko niin... täällä saattaa olla jo keskustelua näistä, mutta onko mitään suositusta alustaratkaisuksi tuohon M3:een? Ja jos jollain sattuu olemaan hintatietoutta niin sekin kiinnostaisi, ennen kuin alkaa pohtimaan ja läräämään vaihtoehtoja läpi?
            BMW M3 E36 Coupé -93

Comment

• alspe
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2004
              • 3402
              • Tre

Originally posted by Hemi
              Mikä tämän sitten aiheutta tai mikä järki tässä muuten on?

Itse oon huomannut saman kallistuksen tietyissä tilanteissa. Kerran mulla oli 2 rengasta takakombissa ja 2 takapenkillä VASEMMALLA puolella, silti montuissa oikea rengas raappasi kaareen (liian pieni et).

Veikkaukseni, että liian suuri bensalasti kuollettaa toisen jousen aiemmin?
              G30 520d xDrive
              EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

Comment

• bmwbmw
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2003
                • 1370
                • Kainuu

Originally posted by alspe
                Mikä tämän sitten aiheutta tai mikä järki tässä muuten on?

Itse oon huomannut saman kallistuksen tietyissä tilanteissa. Kerran mulla oli 2 rengasta takakombissa ja 2 takapenkillä VASEMMALLA puolella, silti montuissa oikea rengas raappasi kaareen (liian pieni et).

Veikkaukseni, että liian suuri bensalasti kuollettaa toisen jousen aiemmin?
                mutta eikös tankki ole keskellä autoa..?
                sigpic
                Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04

Comment

• alspe
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2004
                  • 3402
                  • Tre

Originally posted by bmwbmw
                  mutta eikös tankki ole keskellä autoa..?
                  Hmm... en muuten ole varma, ihan muistaisin, että on e34:ssa enemmän oikealla puolella.
                  G30 520d xDrive
                  EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

Comment

• kovaluu
                    Newbiemmer
                    • Aug 2006
                    • 16
                    • Espoo

Originally posted by alspe
                    Itse oon huomannut saman kallistuksen tietyissä tilanteissa. Kerran mulla oli 2 rengasta takakombissa ja 2 takapenkillä VASEMMALLA puolella, silti montuissa oikea rengas raappasi kaareen
                    Juuri näin. Minäki lastasin tarkoituksella sinne vasemmalle puolelle painavat tavarat, mutta oikea puoli raapi silti.
                    BMW M3 E36 Coupé -93

Comment

• Fabsu
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2004
                      • 1754

Korkeussäädettävää sopuhintaan

Katso linkki: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=62258
                      AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro

ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
                      e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
                      e30 318i -88

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎