Announcement

Collapse
No announcement yet.

pauketta moottorijarrutukseen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jesse1987
    Bimmer Rookie
    • Sep 2006
    • 31

    pauketta moottorijarrutukseen

    mitekä tommosen m10 koneen sais röveltämään kunnolla putkessa moottorijarrutuksen aikana?? putkisto on pelkästään yhdellä läpivirtaavalla pöntöllä mutta eipä sieltä pahemmin pauketta kuulu. auto tulee talvi rassiks jossa saisi nuo ''katuuskottavat'' äänet kuulu ja mielellään mahdollisimman kovaa. eli mitenkä tämä saataisin parhaiten aikaan??
    kysessä on siis E30 vm-83 316:n m10 koneella.
    -BMW 316 E30 1.8T
  • GOOFY
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 4139
    • .

    #2
    Originally posted by jesse1987 View Post
    mitekä tommosen m10 koneen sais röveltämään kunnolla putkessa moottorijarrutuksen aikana?? putkisto on pelkästään yhdellä läpivirtaavalla pöntöllä mutta eipä sieltä pahemmin pauketta kuulu. auto tulee talvi rassiks jossa saisi nuo ''katuuskottavat'' äänet kuulu ja mielellään mahdollisimman kovaa. eli mitenkä tämä saataisin parhaiten aikaan??
    kysessä on siis E30 vm-83 316:n m10 koneella.
    no pyöritteleppä vaikka virranjakajaa johonkin suuntaan tai mee hakeen oikeet lääkkeet lääkäriltä...
    E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

    Comment

    • illu^^
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 1703
      • Kajaani

      #3
      Toivottavasti kukaan ei kerro

      Comment

      • appracing
        Bimmer Rookie
        • Aug 2004
        • 118
        • Riihimäki

        #4
        Säädä sytkä pieleen, koita litistellä ja katkoa alipaineletkuja. Tiedä sitten mutta tein kaiken päinvastoin 320:een ja sain sen naurettavan paukkeen pois.
        Nissan Skyline GT-R 1992 TA
        BMW 525dA M-Sport 2003

        ja silloin kun mikään ylemmistä ei toimi: Toyota Hilux

        Comment

        • L.H
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2003
          • 2481
          • Lohja

          #5
          Ahdin + paukku, tai sitten toinen vaihtoehto on se lääkityksen tarkistus.
          “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

          Comment

          • jesse1987
            Bimmer Rookie
            • Sep 2006
            • 31

            #6
            otteko te liian tosikoita vai joko teiltä on menny ns. teiniikä ohi käyttöautossa asia on erikseen mut tuon auton luonteeseen kuulu kunnon pauke!! ja sytkää yms ei viiti kovin vituleen säätä kun ei sitten muuten käy oikeen kunnolla.
            mut sitävaan meinasin et eihän tossa oo mitään syötönkatkasu juttuja niinkun ruiskuvehkeissä? vaikkei kait semmosta voi kaasarivermeissa olla
            -BMW 316 E30 1.8T

            Comment

            • T3
              BTCF Member
              • Oct 2003
              • 8530
              • Karhe

              #7
              Laita nallipyssy pakariin ja käske kartturin paukutella sitä aina moottorijarrutuksen aikana
              .

              Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

              Comment

              • Leka
                BTCF Member
                • Sep 2003
                • 7701
                • Vilppula

                #8
                Originally posted by T3 View Post
                Laita nallipyssy pakariin ja käske kartturin paukutella sitä aina moottorijarrutuksen aikana
                Tai sitten katkaiset sytkävirrat moottorijarrutuksen aikana ja käännät takaisin päälle. Alakerran laakerointi saattaa tuosta tykätä huonoa, mutta taatusti kajahtaa

                Kannattaa hommata varastoon muutama äänenvaimennin ja pari moottoria...
                sigpic

                BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                Comment

                • jesse1987
                  Bimmer Rookie
                  • Sep 2006
                  • 31

                  #9
                  bemaristit on näköjään ihan liian tosikoita niinkun oon aina luullutkin
                  -BMW 316 E30 1.8T

                  Comment

                  • basso72
                    BTCF Member
                    • Dec 2004
                    • 1837
                    • Ylä-Pinsiö

                    #10
                    Originally posted by jesse1987 View Post
                    bemaristit on näköjään ihan liian tosikoita niinkun oon aina luullutkin
                    Jep,niin on,ja tämäkin pelleily syö tilaa nilltä tosikoilta,joilla on oikeasti asiaa...
                    Joo,on niitä muitakin(niinkuin tämäkin)turhia viestejä,ei todellakaan tarvitse vastata..
                    sigpic
                    Kaikissa meissä asuu pieni M115.
                    320i -77

                    Comment

                    • waudeville
                      Bimmer Enthusiast
                      • Mar 2006
                      • 2089
                      • Nokia

                      #11
                      Originally posted by basso72 View Post
                      Jep,niin on,ja tämäkin pelleily syö tilaa nilltä tosikoilta,joilla on oikeasti asiaa...
                      Joo,on niitä muitakin(niinkuin tämäkin)turhia viestejä,ei todellakaan tarvitse vastata..
                      mulla taas on päinvastainen tilanne eli paukku moottrijarrutuksessa(ei paljoo) eli sytkänsäädölläkö pitäs selvitä???
                      e34 540ia -94 Batmobile
                      candy-king

                      ex: e32 735i -89
                      e34 525i -89

                      Comment

                      • Kaimann
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2006
                        • 1214
                        • Karigasniemi

                        #12
                        Kai sitä voi kaveria neuvoa vaikka kaikkia ei sama kiinnosta. Ei se maailmaa kaada jos joku pauketta vähän haluaa, ei se tainnu autokaan olla ihan mikään haitekki. Itekkään en tuosta paukkeesta kyllä perusta.Jokainen taaplaa tyylillään.
                        Kaverille rohkeasta kysymyksestä vois jotaki vinkkejä antaa ne jotka tietää.Ja samalla kertoa myös haitta vaikutuksista.
                        "Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-

                        Comment

                        • basso72
                          BTCF Member
                          • Dec 2004
                          • 1837
                          • Ylä-Pinsiö

                          #13
                          Originally posted by jesse1987 View Post
                          bemaristit on näköjään ihan liian tosikoita niinkun oon aina luullutkin
                          Originally posted by Kaimann View Post
                          Kai sitä voi kaveria neuvoa vaikka kaikkia ei sama kiinnosta. Ei se maailmaa kaada jos joku pauketta vähän haluaa, ei se tainnu autokaan olla ihan mikään haitekki. Itekkään en tuosta paukkeesta kyllä perusta.Jokainen taaplaa tyylillään.
                          Kaverille rohkeasta kysymyksestä vois jotaki vinkkejä antaa ne jotka tietää.Ja samalla kertoa myös haitta vaikutuksista.
                          Originally posted by waudeville View Post
                          mulla taas on päinvastainen tilanne eli paukku moottrijarrutuksessa(ei paljoo) eli sytkänsäädölläkö pitäs selvitä???
                          No,ehkä ylireagoin,kommentti vaan haiskahti "riisille",joo tämä vain oma mielipide,ei tarvitse vastata...

                          Ilmeisesti 525 -89?? orggis vaimentimet?? Sytkää et taida säätää,motronic??
                          Pitäis moottorijarrutuksessa katkasta polttoaineen syöttö,eli ei pitäs paukkua..
                          Mitäs kulutusmittari näyttää moottorijarrutuksessa??

                          ja,ny baariin...
                          sigpic
                          Kaikissa meissä asuu pieni M115.
                          320i -77

                          Comment

                          • jesse1987
                            Bimmer Rookie
                            • Sep 2006
                            • 31

                            #14
                            Originally posted by Kaimann View Post
                            Kai sitä voi kaveria neuvoa vaikka kaikkia ei sama kiinnosta. Ei se maailmaa kaada jos joku pauketta vähän haluaa, ei se tainnu autokaan olla ihan mikään haitekki. Itekkään en tuosta paukkeesta kyllä perusta.Jokainen taaplaa tyylillään.
                            Kaverille rohkeasta kysymyksestä vois jotaki vinkkejä antaa ne jotka tietää.Ja samalla kertoa myös haitta vaikutuksista.

                            juuri tämmöstä asennetta mä vähän kaipaisinkin täällä. sen mä ymmärrän et joillain voi olla jotain ''tärkeempääkin'' kysyttävää ja jotkut pitää tätä mun touhua turhanpäiväsenä teiniviriyksenä, mutta kun musta vaan ois mukava saada hieman pauketta peliin, niin voiko se olla niin vaikeeta vaan kertoo vinkkejä jos tietää tai sitten olla hiljaa jos ei tiedä. turha tulla marisemaan et turhia tämmöset teinituning topicit yms.
                            ja kuten mä jo aikasemmin sanoin niin en minäkään ns. käyttöautooni haluaisi mitään älyttömiä paukkeita, mutta juuri tuossa autossa ne olisivat ''poikaa''.
                            -BMW 316 E30 1.8T

                            Comment

                            • Mikatzu
                              Bimmer Rookie
                              • May 2006
                              • 51

                              #15
                              milläs tuon paukkeen oikein saa sitten vit**? vaikuttaako jos ilmamäärämittaria on sorkittu? putki pitäisi olla ihan kunnossa vaikka itse tehty onkin mut katsottu kyllä että mistään ei vuoda.:think
                              BMW E30 325i touring

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎