mistä mahtas saada e36 m3 3,2 litrasen bemariin reijjälliset jarru levyt jotka sopis noille vakio satuloille :think
m3 jarru levyt
Collapse
X
-
Searcia käyttämällä löytyy tietoa, mutta en suosittele reiällisten levyjen hankintaa.
Etulevyjä ei kelluvina saa ja reiälliset levyt saattavat jokapäiväisessä käytössä korrosion ja lämpötilamuutosten (rata-ajoa harrastaessa) seurauksena haljeta.
Itse asiassa kelluvia etulevyjä ei taida saada muualta kuin merkkiliikkeestä, kiinteinä löytyy tarvikkeina esim Zimmermannilta.
-
no tohon sais brembon gt setti joka muistaakseni on kelluva tai ainakin se on kaks osanen levy mut sen hinta olis eten ja taakse us partsin kautta vaivaset 6700 ja roiskeet mut olen ajatellut jotian sport levyjä jotka kyllä pitäs kestää ihan normi ajoo mut brembro ei tunne 3,2 litraselle sportti levyjä vaan 3,0 litraselle kylläOriginally posted by Susi View PostSearcia käyttämällä löytyy tietoa, mutta en suosittele reiällisten levyjen hankintaa.
Etulevyjä ei kelluvina saa ja reiälliset levyt saattavat jokapäiväisessä käytössä korrosion ja lämpötilamuutosten (rata-ajoa harrastaessa) seurauksena haljeta.
Itse asiassa kelluvia etulevyjä ei taida saada muualta kuin merkkiliikkeestä, kiinteinä löytyy tarvikkeina esim Zimmermannilta.
Comment
-
Juu jätin mainitsematta nuo Brembon jarrut juuri hinnan takia.
3.0- ja 3.2-litraisten E36 M3:sten takajarrut ovat identtiset ja etujarrulevyt ovat samankokoiset, 3.2-litraisessa levyt ovat kaksiosaiset (kelluvat).
Kannattaa lukea tämä viestiketju kokonaan läpi, niin näet, mitä tarkoitan:
Comment
-
Itse ostin keväällä tohon 330:seen Zimmermannin reijitetyt levyt + ferodon palat ja hyvin on tuntunu kestävän. Rataajoa en oo kylläkään harrastanu eli mua ei ainakaan haittaa jos siinä ne ei oo kovinkaan hyvät. Ulkonäön takiahan noi tuli hommattua kun vanteet jotka ostin on 5 puolaiset eli levyt näkyy hyvin ja vanhat levyt oli jo aika törkeen näköiseks kulunu...
Comment
-
joo no ei mun mielestä mulla ole kelluvia etu levyjä tos edes mut syvyys eroaan 3.0 ja 3.2 kohalla edes 20mm jos oikein muistanOriginally posted by Susi View PostJuu jätin mainitsematta nuo Brembon jarrut juuri hinnan takia.
3.0- ja 3.2-litraisten E36 M3:sten takajarrut ovat identtiset ja etujarrulevyt ovat samankokoiset, 3.2-litraisessa levyt ovat kaksiosaiset (kelluvat).
Kannattaa lukea tämä viestiketju kokonaan läpi, niin näet, mitä tarkoitan:
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=41843
Comment
-
no kyselin tos yheltä kaverilta et mahtaskohan m3 saada zimmermannin levyjä eikä ole tullut tietoutta vielläOriginally posted by bmw330ci View PostItse ostin keväällä tohon 330:seen Zimmermannin reijitetyt levyt + ferodon palat ja hyvin on tuntunu kestävän. Rataajoa en oo kylläkään harrastanu eli mua ei ainakaan haittaa jos siinä ne ei oo kovinkaan hyvät. Ulkonäön takiahan noi tuli hommattua kun vanteet jotka ostin on 5 puolaiset eli levyt näkyy hyvin ja vanhat levyt oli jo aika törkeen näköiseks kulunu...
Comment
-
Tuolta Autoracingilta saa Taroxin levyjä..hintaa oli muistaakseni pikkasen enemmän kuin Zimmermannin levyillä. En sit tiedä millaisia käytössä on.
http://www.autoracing.fi/tuotteet/jarrulevyt_Tarox.php
Comment
-
ihan normi ajoo varten kun noi nykyset on ihan loppu ja kun on "harva" puolaset vanteet (m3 vanteet) ni samal sais hiukka ulkonäköökinOriginally posted by bmw330ci View PostTuolta Autoracingilta saa Taroxin levyjä..hintaa oli muistaakseni pikkasen enemmän kuin Zimmermannin levyillä. En sit tiedä millaisia käytössä on.
http://www.autoracing.fi/tuotteet/jarrulevyt_Tarox.php
Comment
-
Kyllä fakta on se, että 3.2-litraisessa E36 M3:ssa on edessä kaksiosaiset jarrulevyt. Tuollaisia jarrulevyjä ei saa tarvikkeena ja en siis tarkoita nyt niitä tuhansien eurojen hintaisia Brembon jarrulevyjä.
Kiinnitysten osalta 3.0-litraisen jarrut pitäisi sopia, jolloin periaatteessa varmaan voisi tarvikelevyt laittaa eteenkin (koko on sama). Takanahan molemmissa autoissa on samanlaiset jarrulevyt.
Reiitettyjen levyjen ongelma on se, että korroosio pääsee reikien kautta useaan kohtaan levyä eli käytännössä nakertamaan levyä "sisältäpäin".
Comment
-
Originally posted by Susi View PostKyllä fakta on se, että 3.2-litraisessa E36 M3:ssa on edessä kaksiosaiset jarrulevyt. Tuollaisia jarrulevyjä ei saa tarvikkeena ja en siis tarkoita nyt niitä tuhansien eurojen hintaisia Brembon jarrulevyjä.
Kiinnitysten osalta 3.0-litraisen jarrut pitäisi sopia, jolloin periaatteessa varmaan voisi tarvikelevyt laittaa eteenkin (koko on sama). Takanahan molemmissa autoissa on samanlaiset jarrulevyt.
Reiitettyjen levyjen ongelma on se, että korroosio pääsee reikien kautta useaan kohtaan levyä eli käytännössä nakertamaan levyä "sisältäpäin".
joono ainakin toi brembon sportti levy olis kuulema yks osanen joka on nimen omaa 3.0 tai semmosen kuvan tosta kuvasta saa
Comment
-
Ahaa, voi olla. Itse en tuota Bremboa kauheasti tutkaillut juuri hinnan takia.Originally posted by nibo View Postjoono ainakin toi brembon sportti levy olis kuulema yks osanen joka on nimen omaa 3.0 tai semmosen kuvan tosta kuvasta saa
Orkkiksena 3.2-litraisessa on kaksiosainen etujarrulevy, mutta 3.0-litraisen levyt ovat kooltaan samoja.
Comment
-
ei toi sportti levy niin kallis ole tai mitä ymmärsin ni olis ollu joku 400 pintaa kaikki vai oliko se sit vain eteen tai taakse mut kuistenkin levyn mitat on samoja kyl (halkasia ja leveys)mut pitää kysellä muilta merkeiltä jos löytysOriginally posted by Susi View PostAhaa, voi olla. Itse en tuota Bremboa kauheasti tutkaillut juuri hinnan takia.
Orkkiksena 3.2-litraisessa on kaksiosainen etujarrulevy, mutta 3.0-litraisen levyt ovat kooltaan samoja.
Comment
-
Alconin levyt myös kelluva (muistelisin...), kysy saatavuutta/hntaa:Originally posted by nibo View Postei toi sportti levy niin kallis ole tai mitä ymmärsin ni olis ollu joku 400 pintaa kaikki vai oliko se sit vain eteen tai taakse mut kuistenkin levyn mitat on samoja kyl (halkasia ja leveys)mut pitää kysellä muilta merkeiltä jos löytys
Comment


Comment