Vikahan voi olla myös viallisessa anturissa.Kuten itselläni oli.Edessä tai takana.Oletko varmistanut asian,että vika on varmasti tuossa aiemmin vaurioituneessa pyörässä/johdossa?
En ole sitä nyt tarkastanut, mutta talvella jää oli kuluttanut johdosta aikamoisen
pätkän poikki, joten sen juottaminen oli melko työtä ja tuskaa...( kun se johdon materiaalikin on sellaista, ettei tina tartu oikein millään)
Johto kun vielä luonnollisesti lyheni aikalailla, niin lyhyeksi se sitten meinaa käydä, sekin rasittaa sitä vielä lisää...
Epäilen, että se johto siellä taas temppuilee...
Anturiviasta en sitten tiedä...
Näyttää olevan osaluettelon mukaan anturi liimattu paikoilleen!?
Onkohan miten vaikea operaatio vaihtaa???
Kallishan tuo ei näyttäisi olevan...
kiitos muuten nopeista ja asiallisista vastauksista ketjun jäsenille
Vikahan voi olla myös viallisessa anturissa.Kuten itselläni oli.Edessä tai takana.Oletko varmistanut asian,että vika on varmasti tuossa aiemmin vaurioituneessa pyörässä/johdossa?
Ei mulla ainakaan taannoin hylännyt tuon valon takia, eikä se nyt ole niin tavatonta että se palaa omia aikojaan. Inssi osaa kyllä katsoa palat ihan ilman tuota valoakin..
Ei kai tuolla pitäis olla vaikutusta jos vaan palat on hyvät ja jarrut toimii.. Sanot
vaan inssille että mitäs se valonpalaminen vaikuttaa siihen jarrutehoon ja selität minkä takia se valo siellä palaa niin eiköhän tuon pitäis läpi mennä.
Onko kenelläkään kokemusta miten katsastusviranomainen suhtautuu jos eo. valo palaa kojelaudassa?
Minulla viimetalvena vanteeseen kertynyt jää kulutti anturin JOHDON huonoon jamaan ja pienen kolvailun jälkeen valo sammui... nyt syksyn tullen ongelma palasi.... Katsastaakin auto kohta pitäisi...
Ainakin Oulussa päästi inssi läpi vaikka valo paloi taulussa.
Pelkästään johdon vaihtaminen ei taida onnistua E46een?
Luulen että pitäisi vaihtaa jarrupalakin, mutta mielestäni liian iso vaiva, koska paloja on vielä hyvin jäljellä!
Pystyy vaihtamaan johdon ilman palojen irroitusta.
Onnistuuko jokin vippaskonsti sitten... eli lieneeko E46ssa sama juttu kuin vanhemmissakin malleissa, että piuhat oikkariin niin jo valon loisto himmenee kojelaudasta?
Onko kenelläkään kokemusta miten katsastusviranomainen suhtautuu jos eo. valo palaa kojelaudassa?
Minulla viimetalvena vanteeseen kertynyt jää kulutti anturin JOHDON huonoon jamaan ja pienen kolvailun jälkeen valo sammui... nyt syksyn tullen ongelma palasi.... Katsastaakin auto kohta pitäisi...
Pelkästään johdon vaihtaminen ei taida onnistua E46een?
Luulen että pitäisi vaihtaa jarrupalakin, mutta mielestäni liian iso vaiva, koska paloja on vielä hyvin jäljellä!
Onnistuuko jokin vippaskonsti sitten... eli lieneeko E46ssa sama juttu kuin vanhemmissakin malleissa, että piuhat oikkariin niin jo valon loisto himmenee kojelaudasta?
Leave a comment: