Ei ole olemassa itsellä enään
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ix turbo ja ohjausta oikeille tielle..
Collapse
X
-
Originally posted by Sädde View PostMitä tarkoitat tuolla, jos joku viitsii neuvoa mua, niin olisin kiitollinen
Poliisit ihaili mun autoa, kun on niin hieno ja tehokas, koska toinen poliiseista sanoi että koneen ääni kuulu läpi. Ihmetteli mite se kiihty noin lyhellä matkalla noin paljon, mun mielestä pitää saada lisää potkua..
Onkosk ix jotain tehdas vikoja tai heikoja paikkoja jne.
ja oletko jo tehnyt etuvetareihin sen pidennyksen että boorit ei porsi??E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002 View Postja oletko jo tehnyt etuvetareihin sen pidennyksen että boorit ei porsi??Eioo penaria alla enää.. :(
Comment
-
-
Originally posted by Meisseli View PostTööt, väärä vastaus! Vetarit on ihan ok vakiona, ei niille mitään pidä tehdä. EtuKARDAANI on se joka kaipaa kipeästi pidentämistä, muuten tulee noutaja.E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002 View PostKaipa se meenas, kun ei korttikaan pysy
ja oletko jo tehnyt etuvetareihin sen pidennyksen että boorit ei porsi??
Millaisia ahtoja voisi käyttää, millaisista tehoista olisi kyse noin suunilleen ilman penkitystä, millaisia tehoja voisi ottaa irti M20B25 näillä virityksillä ja mitä parrantaisitte ja lisäisitte :thinkLast edited by MikeDry; 30-11-2006, 15:15.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
heh....taitaa olla minulta tuo auto lähtösin...me turbotettiin ja laitettiin tuo korisarja siihen...mut paljo se on muuttunu...sillon oli turbona garret.. ja mitä tuohon korttiin tulee niin ajoinpa tuolla samaisella autolla 80km/h tutkaan 40km/h alueella...kortti lähti ja 3 oli kyydissä.. ei se sit mun vika ollutkaan... SE ON TUO AUTO!
Comment
-
Comment