Minkä mallin ratti kyseessä?
Collapse
X
-
mulla oli tuollainen ratti e30 325ix touringissa, jonka jätin tietenkin itselle kun auton myin
-
Itelläni oli e28 520i bavaria, jossa oli juuikin tuollainen ratti...
Muistelisin, et oli bavarian vakio ratti... (Tehtaalta se ainakin tuolla ratilla tuli...)
Saa joihinkin sport-paketteihin, mutta ei tietääkseni mitään tekemistä M-techin kanssa...:think
Leave a comment:
-
Muistankohan ihan höpöjä, vai onkohan kuulunut vakiona bavaria-varustukseen. Saanut toki muihinkin.
Leave a comment:
-
Sportti nahkaratti
Itse tuollaisen omistajana, sanon että sen on vaan sportti nahkaratti! Ainakin varustelistassa niin lukee. Siis nyt tarkoitin tuota eka postauksen rattia...
Leave a comment:
-
ekan postin kuvassa on ns. tavallinen sporttiratti, joka on ruksittu optiona E30, E34 ja E32 malliin, vissiin jälkipään E28/E24:ään kans, tosin ETK tarjoaa myös M3:een. yleensä (aina?) M3 ruoteli on ollut M-Tech 1 tai M-Tech 2 vuosimallista riippuen.Originally posted by Rockford View PostHmmm...E30 M3:sen ratteina noita on ainakin myyty ja sen nimisinä niihin olen aina törmännyt :think M:n värit löytyy myös alareunasta. Toki voin olla väärässäkin, kun 100% varmuutta ei ole. Selvennä toki jos tiedät.
e: hidas
Leave a comment:
-
Tottakai sopii, sama boorihan noissa on.Originally posted by ankkuli View Postsopii se siihenkin
Vanhemmissa E30 M3-malleissa oli M-Tech-I ratti ja uudemmissa sitten M-Tech-II.Originally posted by Rockford View PostHmmm...E30 M3:sen ratteina noita on ainakin myyty ja sen nimisinä niihin olen aina törmännyt :think M:n värit löytyy myös alareunasta. Toki voin olla väärässäkin, kun 100% varmuutta ei ole. Selvennä toki jos tiedät.
Eiköhän tämän topikin ratti ole ihan vaan nahkainen sporttiratti, jonka on saanut lisävarusteena tuon ajan malleihin.
Katsopas vaikka täältä: http://www.m3e30.se/ Sitten klikkaat ylhäältä M3 E30 FAKTA ja senjälkeen oikeasta reunasta klikkaat interiört. Napsahtaa heti kuvat rateista, joita on E30 M3-malleissa ollut vakiona.Last edited by T3; 21-02-2007, 21:33.
Leave a comment:
-
Mitäs hittoa? Googletin "M3 Steering wheel" ja ei tullut "samoja" M3-ratteja kuin minulla
Nyt alkoi jo itseäkin kiinnostamaan, että mikäs ihmeen ruori tuo sitten oikein on? Aina tottunut pitämään juuri sitä M3:sena.
Leave a comment:
-
Hmmm...E30 M3:sen ratteina noita on ainakin myyty ja sen nimisinä niihin olen aina törmännyt :think M:n värit löytyy myös alareunasta. Toki voin olla väärässäkin, kun 100% varmuutta ei ole. Selvennä toki jos tiedät.Originally posted by T3 View PostRohkenen epäillä!
Leave a comment:
-
M3:sen sport-ratti. Parissa e30:issä ollut ja yksi löytyy tälläkin hetkellä. Myös muutamissa e34:sissa tullut vastaan.
Leave a comment:
-
Minkä mallin ratti kyseessä?
Minkähän mallin ratti lienee kyseessä? Noita on näkynyt enemmänkin E30:ssä. Onko aivan E30:sen ratti? Mutta missä malleissa, mistä vuosimallista lähtien jos on? Kiitoksia etukäteen vastauksista.Tags: None
Leave a comment: