Announcement

Collapse
No announcement yet.

Puslatyökalun ohjeet, löytyykö keltään?

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BME316
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2007
    • 446

Puslatyökalun ohjeet, löytyykö keltään?

Kaikki puslatyökalun ohjeen omistajat, ottakaa minuun yhteyttä vaikka privalla jos kyseinen ohje löytyy koneelta. Scitson suomentamaa ohjetta siis olen vailla, kyseinen linkki kun ei enää toimi. Kyselin itse suomentajalta sekä eräiltä henkilöiltä, mutta vastausta ei ole kuulunut.

Originally posted by Scitso View Post
    tässä ois suomennettuna e30.de sivuilta löytyvä ohje ton rakentaminseen Työkalu DOC muodossa. Tämä siis e30 puslien vaihtoon, vissiin e28 erillainen ettei voi käyttää en oo varma.
    Kiitoksia etukäteen jo vastanneille!
  • Kilpuri
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2004
    • 831
    • Tampere

Eikö tuosta työkalusta, minkä kehittelin E36:n "onglemapuslille" voisi varioida myös E30:lle sopivat?

Katso linkki:
    Now: 525xd -09
    Ex: 330d -07
    Ex: 328i -96

Comment

• BME316
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2007
      • 446

Eiköhän tuosta varmaan saisi varioitua, mutta valmiit ohjeet olisivat poikaa. Ja miksi keksiä jotain uudestaan, kun se on jo kerran tehty Aivan tarpeeksi on hommaa tuossa itse vaihtamisessakin.

Jos joltain löytyisi tämä kyseinen ohje suomennettuna, niin olisin kiitollinen:

Comment

• Kilpuri
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2004
        • 831
        • Tampere

Onhan noita vähän tuollaisia härveleitä Biltemassakin myynnissä muutamaan euroon. Sitä sitten en tiedä mitä sellaisella tekee?

Tuo sylinterimallinen oli ainakin toimiva ja tukeva. Kiristi vain otsa hiessä, niin sinnehän se meni että plupsahti.
        Now: 525xd -09
        Ex: 330d -07
        Ex: 328i -96

Comment

• BME316
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2007
          • 446

Takaisinlaitto ei välttämättä ole ongelma kun löytyy hallitunkki, mutta poisottaminen tuottaa tuskaa kun puslat ovat niin perhanan jumissa! Ja tuossa hommassa ei taida bilteman ulosvetäjän leuat kestää

Comment

• GOOFY
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2005
            • 4139
            • .

ota uusi pusla kätöseen ja sen mittojen mukaan hitsaat ton kuvan mukaisen vetimen...

minä kyllä vaihetin ne puslat normaalilla kaupasta ostamallani (14e) ulosvetäjällä ja takaisin laitto onnistuu tunkilla.

anna sähkö posti osoitteesi niin voin nakata pari kuvaa kyseisestä, jos siis kysessä e30?

edittiä... nimen omaan bilteman vehkeellä...
            E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

Comment

• BME316
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2007
              • 446

Originally posted by GOOFY View Post
              ota uusi pusla kätöseen ja sen mittojen mukaan hitsaat ton kuvan mukaisen vetimen...

minä kyllä vaihetin ne puslat normaalilla kaupasta ostamallani (14e) ulosvetäjällä ja takaisin laitto onnistuu tunkilla.

anna sähkö posti osoitteesi niin voin nakata pari kuvaa kyseisestä, jos siis kysessä e30?

edittiä... nimen omaan bilteman vehkeellä...
              Ohoh, no näköjään biltemankin vehkeillä jotain tekee. Ei välttämättä kestä jos on älyttömän tiukassa, mutta voihan tuota yrittää, kun eihän tuo paljoa maksa. Tässä osoite: mika_latvela@hotmail.com

Comment

Working...
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎