Tuleeko toimii kun laitan autooni 50/20mm madalluksen ja 18" vanteet..? autona e36 325 sedan..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
18" vanteet ja madallus..?
Collapse
X
-
Originally posted by Hemivain jos et on 35-42.Ei rahaa ostaa uudempaa tai tuunata vanhaa? Se on siis old school!
Comment
-
-
Kaikki on suhteellista...meillä etupäästään 45mm madallettu e36 nappaa 235/40-18 falkeneilla et32 vanteilla käännettäessä pienessäkin montussa pokkaamattomaan etukaareen todella tukevasti. Takaahan tuo menee jos ei ole takana kahta raavasta enempää mutta nuo kaaret ei ole vielä pokatut nekään. Tosin jos ja kun pystykallistukset olisivat kunnossa takapäässä, ottaisi kummi taatusti pokkaukseen ainakin lastilla.
Comment
-
-
Originally posted by HemiKaikki on suhteellista...meillä etupäästään 45mm madallettu e36 nappaa 235/40-18 falkeneilla et32 vanteilla- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Originally posted by CalypsocoupeOriginally posted by HemiKaikki on suhteellista...meillä etupäästään 45mm madallettu e36 nappaa 235/40-18 falkeneilla et32 vanteillaEi rahaa ostaa uudempaa tai tuunata vanhaa? Se on siis old school!
Comment
-
-
Originally posted by remotionJos haluu näyttävän ni 18 jos haluu ajettavan ja silti ihan näyttävän ni 17. varsinkin mikäli aikoo madaltaa ni noi 18 on vähän vaikeet...Ei rahaa ostaa uudempaa tai tuunata vanhaa? Se on siis old school!
Comment
-
-
mahtuu ihan hyvin
kaverilla oli 60/40 ja 18" edessä 8,5 leveet ja takana 9,5
riippuu tietenki rengastuksesta ja et luku merkkaa eniten
jos laittaa oikeella et:llä ja ei liian korkeella kumilla, niin ei varmasti oo mitn ongelmiaNykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
joo, itse oon aina oikeestaan tykännyt siitä et rengas on suhteessa sopivan kokonen siihen vanteeseen ettei näytä traktorin renkaalta mutta ei toisaalta polkupyörältäkään. Ja itse melkeen oisin valmis nappaa pois tuuman pois maksimihalkaisijasta jos siten saadaan sopivan leveetä nakkia alle. Eikös tollaseen 18 joudu kuitenkin laittaa jonkun hirveen ohkasen eli levee vanne 15/40 setin vaikka ois kuinka levee vanne?
Comment
-
Comment