Jos pusla on kokonaan irronnut puslan peltiholkista niin vian voi todeta ihan katsomalla auton alle. Jos tukivarsi makaa peltikehyksen (osa 17) reunaa vasten on vika varmasti niissä.
Jos pusla on kokonaan irronnut puslan peltiholkista niin vian voi todeta ihan katsomalla auton alle. Jos tukivarsi makaa peltikehyksen (osa 17) reunaa vasten on vika varmasti niissä.
Tota minäkin veikkaan. Ensin joskus vaihdoin iskarin yläpäät turhaan, ennen kuin tajusin tuon puslan katsoa.
Tuli sitten 1800e remontti! Perkele siellä oli jotain tukivarsia poikki, iskareiden jouset katki, erilaista palloniveltä sökönä ym. tosin siihe hintaa sisälty muutamien valojen vaihto ja öljyjen + jäähyvesien ja jarrunesteiden vaihot ja nelipyöräsuuntaus.. kalliiks se vaan käy.
Tuli sitten 1800e remontti! Perkele siellä oli jotain tukivarsia poikki, iskareiden jouset katki, erilaista palloniveltä sökönä ym. tosin siihe hintaa sisälty muutamien valojen vaihto ja öljyjen + jäähyvesien ja jarrunesteiden vaihot ja nelipyöräsuuntaus.. kalliiks se vaan käy.
Siis mittäääh !?
Nyt kyllä vaadin tarkan selostuksen..Tuolla hintaa perkeles sinne pitää tulla jo uus alustakin ! :think
Tuli sitten 1800e remontti! Perkele siellä oli jotain tukivarsia poikki, iskareiden jouset katki, erilaista palloniveltä sökönä ym. tosin siihe hintaa sisälty muutamien valojen vaihto ja öljyjen + jäähyvesien ja jarrunesteiden vaihot ja nelipyöräsuuntaus.. kalliiks se vaan käy.
Tukivarsia poikki ?? Saatko kuvaa noista... Mitkä hemmetin iskareiden jouset? E36 on ko. osat erikseen.
Tossahan tommoset olis ja tontyyppisistä oli jouset poikennu kokonaan takana kummastakin. kuvia en valitettavasti saa. Huolto tapahtui BMW Laakkosella Herttoniemessä. Ei varmasti halvin paikka mutta siellä porukka osaa asiansa. Voin laittaa tänne luettelon siitä mitä kaikkea vaihdettiin kun työ on suoritettu loppuun. Pari kertaa oon menny hidasteesta ryminällä kun en oo huomannu mutta sitten loput voikin olla auton kotimaasta Saksasta kotoisin...
Comment