Eli onko tollaisia adapterejä olemassa milla saisi 4x100 muutettua 4x108??? TArttis saara peltivanteet e30 BMW.... kIITOKSET
Announcement
Collapse
No announcement yet.
4x100 -> 4x108 adapteria?
Collapse
X
-
Tags: None
-
-
On niitä vissiin olemassa, kunhan vaan löytäis missä. Paree olla hienot peltivanteet kun pitää jako saada muutettua
Tuolta voisit aloittaa kyselyn:
http://tommisbillet.com/suomi/racing..._frameset.htmlE39 ja E91
-
-
Terno
Originally posted by Harri UKM View PostOn niitä vissiin olemassa, kunhan vaan löytäis missä. Paree olla hienot peltivanteet kun pitää jako saada muutettua
Tuolta voisit aloittaa kyselyn:
http://tommisbillet.com/suomi/racing..._frameset.html
Comment
-
Originally posted by Terno View PostJuu no tommi´s billet on ihan paita paska puoti.... 16x7,5" käännetyt pelllit.... Kunnon luukia e30saatikka sit 16"
Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
-
Originally posted by Terno View PostNiinpä ja kun 16" en ole koskaan nähnyt 4x100 jaolla, ja jaon muutos vanteisiin tulee jo aika hankalksi.....
Vai eikö ole toisia peltivanteita mistä ottaa se 4x100 jako uusiin, jos ei niin privailehan. Meinaan on tossa itsellä valmistumassa 8,5"x14" pellit ja toisista joutaa kyllä nuo keskiosat kun en niillä mitään tee.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Terno
Originally posted by muggo View PostEt sitten sorvaa niitä keskiöitä irti vai että saisit 4x100 jaon passaamaan?
Vai eikö ole toisia peltivanteita mistä ottaa se 4x100 jako uusiin, jos ei niin privailehan. Meinaan on tossa itsellä valmistumassa 8,5"x14" pellit ja toisista joutaa kyllä nuo keskiosat kun en niillä mitään tee.
Comment
-
Terno
No joku vois tietenkin kertoa uudeltamaalta sorvarin joka mulle vaihtaa keskiön itse olen kysellyt, pikkusepiltä, sekä Koneen sorvalita, joka väitti että mahdoton....
Comment
Comment