niin, onko tsw vanteet laadukkaita? ja sitten mielipiteitä, e46:seen tsw 18" kyalamit, sopiiko?:think http://www.tsw.com/showroom.php
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tsw vanteet?
Collapse
X
-
Eiköhän TSW:n vanteet ole melko laadukkaita hintaluokassaan. Miinuspuoleksi voisi laskea, että merkki on sen verran yleinen Suomessa, että samanlaiset vanteet löytyvät taatusti monesta muustakin autosta.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by AkiV View PostTossa on 18" Kyalami Hyperblackit...mie ainakin tykkään..enkä ole nähnyt tähän mennessä kellään muulla.
[ATTACH]38996[/ATTACH]
Kyalami hyperblackit mullakin.ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Originally posted by _temppa View Postniin, onko tsw vanteet laadukkaita? ja sitten mielipiteitä, e46:seen tsw 18" kyalamit, sopiiko?:think http://www.tsw.com/showroom.phpE84 BMW X1 2.0d XDrive
Ex: BMW F45 225xe Active Tourer M-Sport
ex: BMW E46 330CiA Individual
Comment
-
-
niin no...
Makunsa kullakin, itellä on e34:ssa 18" kyalamit ja kyllä nuo minusta passaa ihan hyvin,vaikka melko tavikset ovatki.
Tietenkin huulta vois olla vaikka 5" enemmän niin sopis jo paljon paremmin mutta sopivan madalluksen kanssa ihan ok kiekot.
Jos raha pakottaa ranteita niin löytyyhän nuita paljon hienompia ja parempiakin...G31 540d xdrive
E28 535iA ikiprojekti
Comment
-
-
Originally posted by tmth View PostHyvin tuntuvat kestävän ainakin. Tuli ajettua kuoppaan aika reilusti, pyörännapakin vääntyi. Vanteeseen ei tullut mitään.
Kyalami hyperblackit mullakin.
Alla pyöri 20" Kyalamit 225/30-20 kumeilla ja vanteet pysyi täysin suorina.Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Oma kantani TSW:n vanteisiin on: PYSYKÄÄ EROSSA vanteista, ja koko maahantuojasta!
Tarinani on seuraava:
Tilasin TSW:n Sakata vanteet helmikuun alussa. toimitusajaksi lupasivat 1,5 viikkoa. Vanteet saapuivat 3 viikon jälkeen. NOH, tosin kaksi niistä oli naarmuuntuneita, ja pari palaa puuttui kummastakin. Tilalle tilattiin kaksi uutta. Toimitusajaksi luvattiin 1,5 viikkoa. Kolme viikkoa kuitenkin kului, ja vanteita ei näkynyt. Vanteet saapuivat neljän viikon kuluttua, ja... Yhdessä oli väärä jako.
Nyt siis ajelen Autolla, jossa minulla on kolme ehjää vannetta, ja yksi vaurioitunut, joka kylläkin on onneksi edes suora. Uusi vanne minulle on luvattu jo viimeistään juhannukseksi :-) Onneksi en ole penniäkään vielä maksanut.
TSW:n vanteet ovat olleet mielestäni hyvinkin laadukkaita, mutta nyt näitä vanteita katsoessani olen kiinnittänyt huomion pariin seikkaan.
1. Maalipinta on erittäin epätasalaatuinen ja ropoinen. Maalissa on myös likaa.
2. Vanteet on valmistettu Kiinassa, joten tasalaatuisuus on hyvin häilyvä käsite
Kestävyydestä en osaa sanoa, mutta ilmoittelen siitäkin sitten viimeistään juhannuksen jälkeen, kun vedän kaikki vanteet rotvallin reunaan, ja perun kaupan. Tulematta olevasta vanteesta kun tuskin kuuluu enää koskaan mitään.Toyota Corolla FX 1.3 vm-86 ... 300tkm
BMW 523 vm-99 ... 100tkm
Se parhaiten nauraa, ketä toiselle kuoppaa kaivaa...
Comment
-
-
Originally posted by Rosstheboss View PostOma kantani TSW:n vanteisiin on: PYSYKÄÄ EROSSA vanteista, ja koko maahantuojasta!
Tarinani on seuraava:
Tilasin TSW:n Sakata vanteet helmikuun alussa. toimitusajaksi lupasivat 1,5 viikkoa. Vanteet saapuivat 3 viikon jälkeen. NOH, tosin kaksi niistä oli naarmuuntuneita, ja pari palaa puuttui kummastakin. Tilalle tilattiin kaksi uutta. Toimitusajaksi luvattiin 1,5 viikkoa. Kolme viikkoa kuitenkin kului, ja vanteita ei näkynyt. Vanteet saapuivat neljän viikon kuluttua, ja... Yhdessä oli väärä jako.
Nyt siis ajelen Autolla, jossa minulla on kolme ehjää vannetta, ja yksi vaurioitunut, joka kylläkin on onneksi edes suora. Uusi vanne minulle on luvattu jo viimeistään juhannukseksi :-) Onneksi en ole penniäkään vielä maksanut.
TSW:n vanteet ovat olleet mielestäni hyvinkin laadukkaita, mutta nyt näitä vanteita katsoessani olen kiinnittänyt huomion pariin seikkaan.
1. Maalipinta on erittäin epätasalaatuinen ja ropoinen. Maalissa on myös likaa.
2. Vanteet on valmistettu Kiinassa, joten tasalaatuisuus on hyvin häilyvä käsite
Kestävyydestä en osaa sanoa, mutta ilmoittelen siitäkin sitten viimeistään juhannuksen jälkeen, kun vedän kaikki vanteet rotvallin reunaan, ja perun kaupan. Tulematta olevasta vanteesta kun tuskin kuuluu enää koskaan mitään.
Kiinalaisia kiekkojako lopulta olivatkin... :think-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Mutta voi olla että laatu on nykyisin parantunut, koska joskus ammoisina aluvanteiden alkuaikoina kun näitä korjailtiin, niin olihan se TSW se helpoiten oikaistavaa purukumia. Ne oli käytännössä aina navasta heitolla, vaikka itse kehä ihme kyllä olisikin säästynyt. Eli jo vuoden peruskäytössä olleesta TSW setistä joutui tasoistaan hiontaan 2-3kpl. Lisäksi TSW:n vanteeseen kun iski puolikovalla nylonlekalla niin ääni oli kuin perunasäkkiin olisi tömäyttänyt.
Kuitenkin parhaat muut vastaavan hintaiset soi kuin kirkonkello niin että ei ollut toivoakaan lyödä vannetta ilman kuulosuojaimia....
Toisaalta kun hydraulilla TSW:tä venytti, niin tuollainen 20-30%:n yliveto riitti pysyvään muodonmuutokseen, kun vastaavat monet muut vaativat lähelle 100%. Itse kun en enään tätä hommaa ole vuosiin tehnyt, niin toki nykyisin asiat voi olla toisin, mutta joskus TSW oli lähes paskan synonyymi...hintaan ja statukseensa nähden.
Comment
-
Comment