renkaat soikeet, sorvausta??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hebbu ///M3
    replied
    jeps jymyhän se on. Mulla olikin intti kaveri kouvolasta. Onhan tää silleen jees paikka (jos tätä tarkotit) että ei hirveenä ilkivaltaa sun muuta oo ja jos on niin sana kiertää jossain vaiheessa jollekki ja niin ees päin..

Ja nyt jos samalla voi kysyy mitä tarkottaa :rolf tai juo noissa viestien lopussa? En tosta ilkee uutta topikkii alottaa...

Ai niihin tulee hymiöitä, ainaki tohon juo juttuun tuli. Elikkäs eipä mittään.
    Last edited by Hebbu ///M3; 01-06-2007, 18:33.

Leave a comment:

• S.Kaulaote
    replied
    Eiks se Sotkamon pesisjoukkueen nimi oo JYMY!? Mä oon täst Kouvolan vierest. Ihan hyvä paikka asua.

Leave a comment:

• Hebbu ///M3
    replied
    ootsä tästä läheltäkin? Toki teetäkin löytyy, siinähän se aamupäivä paskaa puhuessa vierähtäs.

Leave a comment:

• S.Kaulaote
    replied
    Originally posted by Hebbu ///M3 View Post
    tuu käy kahvilla ja koita samalla tota mun koslaa nii ku meet omaan autoos nii luulet lentäväs ykkösluokassa (olettaen että touringissa on kaikki kunnossa)...
    Kahvi käy närästää ja yleensä mä lennän ykkösluokassa.
    Mut laita toi sun kännykän numero ni soittelen huomen jos tulisin kokeilee koslaas!? Eipä mul täs muutakaa o....

Leave a comment:

• Hebbu ///M3
    replied
    Originally posted by V7lle View Post
    ootko koittanu avaa kattoluukun?
    jep se oli auki ku vaihoin kesänakit alle ja vielä silloinki ku kävin testilenkin heittään, nyt voisitko palata takaisin osastolle hoitajat varmaan jo kaipailee sua.

Eiku oikeesti tää asia on selvä, renkaat saa oikastua ja kysymällä selviää millä hintaa mutta kannattaako, niin se jää mun ratkaistavaks. Hyvät illanjatkot vaan ja baariin tsiikaan valmistuneita pimuja moikka.

Leave a comment:

• V7lle
    replied
    ootko koittanu avaa kattoluukun?

Leave a comment:

• Hebbu ///M3
    replied
    Originally posted by S.Kaulaote View Post
    Huh huh mitä läppää..!!
    tuu käy kahvilla ja koita samalla tota mun koslaa nii ku meet omaan autoos nii luulet lentäväs ykkösluokassa (olettaen että touringissa on kaikki kunnossa)...

Leave a comment:

• Hebbu ///M3
    replied
    Ok pakko kai se on uskoo, ei vaan millään raskis ku noissa 5-6mm pintaa niin alkaa uusia hommaa. Sitä jos vaikka 2,5-3mm pintää sais raspauksen/polton jälkeen jäämään ja pyöris ok niin mulle tän kesän välttäs ku ei ajoo hirveenä tuu eikä varsinkaan matka-ajoo. Niin ja en muistanu merkkiä kattoo vieläkään mut onko tolla niin merkitystä...

Leave a comment:

• DiisseliKiisseli
    replied
    on niitä tunkkailtu ilmaan ja vaikka sun mitä tehty. Eli kudos vauriolta sit kuulostas koska se korkeempi kohta niissä on...
    Ne on entiset renkaat ja niistä et ehjiä saa vaikka mitä tekisit.

Leave a comment:

• eeki
    replied
    ... koitan kattoo ku käyn alkossa.
    Mitä jos jättäisit käymättä ja miettisit tätä hommaa ens kerran kun oot selvinpäin.

[edit]
    Niin ja siis tosiaan vakavasti puhuen, jarrutuksessa jos tulee flatspotti, joutuisit raspaamaan koko renkaan samaan tasaan kuin sen tasaisen kohdan, eli ei ne enää sitten kovin uudet olisi. Sitten taas jos siinä nyt olisi jostain syystä korkeampi kohta kudosvaurion vuoksi, rengas olisi jokatapauksessa käyttökelvoton.
    Last edited by eeki; 01-06-2007, 13:51.

Leave a comment:

• S.Kaulaote
    replied
    Huh huh mitä läppää..!!

Leave a comment:

• Hebbu ///M3
    replied
    No hitto tommonenki mahollisuusko on, kai tollasen korvaa vakuutus täyskasko kun kaverilla on? Idea oli poltella joku pari-kolme millii eka pois ja käydä ajelee vaikuttiko ja jos ei niin antaa palaa kaikki poooooiiiiss.

Leave a comment:

• Ekape
    replied
    Joo, polttakaa pois... Mut varokaa ettei rengas repee ja piirrä m3:sen kylkeen komeita kuvioita..

Leave a comment:

• Hebbu ///M3
    replied
    on niitä tunkkailtu ilmaan ja vaikka sun mitä tehty. Eli kudos vauriolta sit kuulostas koska se korkeempi kohta niissä on... Kysyn nyt kuitenki tota raspausta mitä maksais, joku 30e noihin painotuksiin sun muihin on nyt uponnu eli ei vielä olla konkurssissa kuiteskaan. Jos tuntuu kalliilta niin laitetaan kaverin m3 noi renkaat ja poltellaan niitä jollain kolmosella et se kumi tavallaan venyy pysty suunnassa niin jos se hioutus kuntoon, kaukaa haettua mut onpahan tekemistä ku polttelee, turhaan nuita säästeleen alkaa jos kuitenki joutuu uudet kumit hommaan.
    renkaitten merkkii en muista, koitan kattoo ku käyn alkossa.

Leave a comment:

• reddewil
    replied
    Minkähän merkkinen kumi on kyseessä. Suosittelisin vaihtamaan uusiin sen akselin kumit. On kai sekin maksanu jo melkein kumien verran jos niitä on vanteelta otettu pois ja laitettu takas ym? Eikä tollanen vinksahtanut kumi enää kovin turvalliselta kuulosta jos kudokset on repeilly...

Leave a comment:

Working...