Alpinan vanteet irti autosta?!
Collapse
X
-
Ei ne käy keskenään. Minulla on pari sarjaa alpina vanteita, olen siis kokeillut. Ja se kieli on todellakin tiukkana joskus joten kuten joku mainitsi kanattaa painaa keskiöön ettei avain vääntyy/katkea.
Ebay'sta saa niitä tiivisteitä a la 14€, ihan hyvä investointi....
Leave a comment:
-
-
avain löytyis
mulla ois alpinan vanteet e46:sessa ja niiden avainta vois koittaa jos liikut espoon suunnalla:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostNo enpä ole kääntänyt autoa ympäriämpäri mutta myyjän mukaan oli vain yksi avain ja se tuli auton mukana. Sekin oli varmaan joku työkalupakin avain...
Täytynee kysellä päämajasta. Aito on.Itse avaimesta: Se on aika "säälittävän" näköinen.
Sähköposti (englanniksikin voit kirjoitella) suoraan päämajaan: Herr Christopher M. Kratzer tai Herr Steffen Sieber: email [email protected]
Laita mailiin liitteeksi ALPINAsi valmistenumero ja jos jaksat, niin se ylitseruksattu BMW:nkin valmistenumero, muutama bitte ja monta danke:a ja wunderbaria.Last edited by nullzwei; 19-07-2007, 23:18.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by nullzwei View PostOletko nyt tasan tarkkaan zoomaillut kaikki paikat, missä ko avaimet voisi olla AUTOSSA jemmassa?
Jos sulla OIKEIN on flaxi, niin itse päämajassa voi olla tieto, millainen avain noihin vanteisiin kuuluu. Tämä tietenkin silloin, jos yhdistelmä auto ja vanteet on ko firmasta lähtöisin. Eli ALPINA.
Muussa tapauksessa pyydä jotain lukkoseppää tahi tiirikkamestaria esittelemään taitojaan.
Täytynee kysellä päämajasta. Aito on.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostNostetaanpas tämä, auto tuli saksasta mutta sopivaa avainta keskiöihin ei.
Täytyykö porata auki vai onko jotain muuta vaihtoehtoa tiedossa?
Jos sulla OIKEIN on flaxi, niin itse päämajassa voi olla tieto, millainen avain noihin vanteisiin kuuluu. Tämä tietenkin silloin, jos yhdistelmä auto ja vanteet on ko firmasta lähtöisin. Eli ALPINA.
Muussa tapauksessa pyydä jotain lukkoseppää tahi tiirikkamestaria esittelemään taitojaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hydesport View PostAlpinan lukon "kieli" on sovitettu tosi tiukasti vanteeseen. Oikea avainkin on herkässä mennä poikki kun niitä peitelevyjä availee. Että tiedät jos koitat jotain kikkakonstia...Originally posted by Masa View PostMiksi avain on kateissa? sori nyt mutta kyllä ALPINAN avaimet seuraa yleensä omistajalta toiselle mikäli kaupat on tehty rehellisesti...
älä siis ota itseesi,kuhan vaan pieniä aivojani vaivaan...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Masa View PostMiksi avain on kateissa? sori nyt mutta kyllä ALPINAN avaimet seuraa yleensä omistajalta toiselle mikäli kaupat on tehty rehellisesti...
Leave a comment:
-
-
Miksi avain on kateissa? sori nyt mutta kyllä ALPINAN avaimet seuraa yleensä omistajalta toiselle mikäli kaupat on tehty rehellisesti...
Leave a comment:
-
-
Varmaan parasta ottaa yhteyttä henkilöön, joka on viimeksi vaihtanut renkaita, jos tiedossa.
Leave a comment:
-
-
Alpinan lukon "kieli" on sovitettu tosi tiukasti vanteeseen. Oikea avainkin on herkässä mennä poikki kun niitä peitelevyjä availee. Että tiedät jos koitat jotain kikkakonstia...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jonsku View PostJoitakin keskiöpultteja on saanut auki ihan kärkipihdeillä, riippuen toki kuinka tiukalle ne pultit on kirrattu.
Paras ja "ainoa oikea" vaihtoehto on alkuperäisellä avaimella avaaminen mutta voi joskus tuottaa ongelmia oiken avaimen löytäminen.. Ei muuta kun rengasliikkeistä kyselemään.
Leave a comment:
-
-
Joitakin keskiöpultteja on saanut auki ihan kärkipihdeillä, riippuen toki kuinka tiukalle ne pultit on kirrattu.
Paras ja "ainoa oikea" vaihtoehto on alkuperäisellä avaimella avaaminen mutta voi joskus tuottaa ongelmia oiken avaimen löytäminen.. Ei muuta kun rengasliikkeistä kyselemään.
Leave a comment:
-
Leave a comment: