Eli ongelmana on saada alpinan vanteet irti bemarista, vaikeaksi asian tekee se, että ei ole avainta, jolla saisi vanteiden keskiöt irti.. onko keinoja saada vanteet irti rikkomatta keskiöitä..??
Joitakin keskiöpultteja on saanut auki ihan kärkipihdeillä, riippuen toki kuinka tiukalle ne pultit on kirrattu.
Paras ja "ainoa oikea" vaihtoehto on alkuperäisellä avaimella avaaminen mutta voi joskus tuottaa ongelmia oiken avaimen löytäminen.. Ei muuta kun rengasliikkeistä kyselemään.
Joitakin keskiöpultteja on saanut auki ihan kärkipihdeillä, riippuen toki kuinka tiukalle ne pultit on kirrattu.
Paras ja "ainoa oikea" vaihtoehto on alkuperäisellä avaimella avaaminen mutta voi joskus tuottaa ongelmia oiken avaimen löytäminen.. Ei muuta kun rengasliikkeistä kyselemään.
ALPINAN vanteissa on lukko johon käy normi avain..eli samantyylinen kuin esim auton oveen. Ei sellaisia avaimia mistään rengasliikkeistä löydy. Joku lukkoseppä avaamaan tai sitten poraa lukon auki. Sitten vaan ALPINA:lta uutta lukkoa tilailemaan. Ei kait tossa muuta vaihtoehtoa ole.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Alpinan lukon "kieli" on sovitettu tosi tiukasti vanteeseen. Oikea avainkin on herkässä mennä poikki kun niitä peitelevyjä availee. Että tiedät jos koitat jotain kikkakonstia...
Alpinan lukon "kieli" on sovitettu tosi tiukasti vanteeseen. Oikea avainkin on herkässä mennä poikki kun niitä peitelevyjä availee. Että tiedät jos koitat jotain kikkakonstia...
Näin on. Kannattaa painaa keskilätkää sisäänpäin lukon kohdalta kun aukaisee.
Nostetaanpas tämä, auto tuli saksasta mutta sopivaa avainta keskiöihin ei.
Täytyykö porata auki vai onko jotain muuta vaihtoehtoa tiedossa?
Oletko nyt tasan tarkkaan zoomaillut kaikki paikat, missä ko avaimet voisi olla AUTOSSA jemmassa?
Jos sulla OIKEIN on flaxi, niin itse päämajassa voi olla tieto, millainen avain noihin vanteisiin kuuluu. Tämä tietenkin silloin, jos yhdistelmä auto ja vanteet on ko firmasta lähtöisin. Eli ALPINA.
Muussa tapauksessa pyydä jotain lukkoseppää tahi tiirikkamestaria esittelemään taitojaan.
Oletko nyt tasan tarkkaan zoomaillut kaikki paikat, missä ko avaimet voisi olla AUTOSSA jemmassa?
Jos sulla OIKEIN on flaxi, niin itse päämajassa voi olla tieto, millainen avain noihin vanteisiin kuuluu. Tämä tietenkin silloin, jos yhdistelmä auto ja vanteet on ko firmasta lähtöisin. Eli ALPINA.
Muussa tapauksessa pyydä jotain lukkoseppää tahi tiirikkamestaria esittelemään taitojaan.
No enpä ole kääntänyt autoa ympäriämpäri mutta myyjän mukaan oli vain yksi avain ja se tuli auton mukana. Sekin oli varmaan joku työkalupakin avain...
Täytynee kysellä päämajasta. Aito on.
No enpä ole kääntänyt autoa ympäriämpäri mutta myyjän mukaan oli vain yksi avain ja se tuli auton mukana. Sekin oli varmaan joku työkalupakin avain...
Täytynee kysellä päämajasta. Aito on.
Syvä kumarrus ja ONNEA AUTOLLE Itse avaimesta: Se on aika "säälittävän" näköinen.
Sähköposti (englanniksikin voit kirjoitella) suoraan päämajaan: Herr Christopher M. Kratzer tai Herr Steffen Sieber: email [email protected]
Laita mailiin liitteeksi ALPINAsi valmistenumero ja jos jaksat, niin se ylitseruksattu BMW:nkin valmistenumero, muutama bitte ja monta danke:a ja wunderbaria.
Comment